Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tulandro schreef:Kijkt uit hoor. Na bovenstaande verhalen geloof ik niet dat een andere ruiter het eruit kan rijden. Jouw paard geeft overduidelijk aan dat hij zich niet lekker voelt. En paarden lopen heel snel door pijn heen als ze gedwongen worden.
xshansb schreef:Tulandro schreef:Kijkt uit hoor. Na bovenstaande verhalen geloof ik niet dat een andere ruiter het eruit kan rijden. Jouw paard geeft overduidelijk aan dat hij zich niet lekker voelt. En paarden lopen heel snel door pijn heen als ze gedwongen worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat deze ruiter haar minder gedwongen reed dan mijn eigen instructrise. Eigenlijk helemaal niet. Hij reed alleen compleet van achter naar voor waar mijn eigen instructrise dit meer andersom deed blijkt. Bij mijn eigen instructrise ging ze dan ook stijgeren en nu liep ze eigenlijk vrolijk haar rondje
geerke schreef:ik zou er even helemaal niemand opzetten,desnoods alleen eens kijken hoe ze het aan de longe doet.(toch beweging maar onbelast)
Daarnaast uitgebreid bloedonderzoek,op eventuele tekorten en orgaanfuncties/spierwaarden.Onbegrijpelijk dat dat nog niet gebeurd is...
bigone schreef:Misschien in overleg met de da een week op pijnstilling en indien dat een flink verschil geeft bloedonderzoek en de nek ook op de foto. Paard geeft wel degelijk aan dat het helemaal niet goed zit in haar lijf dus??
Tulandro schreef:Kijkt uit hoor. Na bovenstaande verhalen geloof ik niet dat een andere ruiter het eruit kan rijden. Jouw paard geeft overduidelijk aan dat hij zich niet lekker voelt. En paarden lopen heel snel door pijn heen als ze gedwongen worden.
geerke schreef:ik heb geen commentaar op jou,maar meer op de kliniek....een bloedproef kan goed weergeven of de spieren verzuurd zijn.Iets wat niet onwaarschijnlijk is al reactie op het halsprobleem.
Natuurlijk kan rijden goed zijn...maar dan moet het wel goed gebeuren.
xshansb schreef:Romy1234 schreef:Ts, zou je mijn vraag nog even willen beantwoorden?
Wellicht heb je eroverheen gelezen maar zijn zijn spieren nagekeken?
Ik heb denk ik inderdaad over je heen gelezen. Sorry..
Fysio is er bijgeweest. Kraker en osteopaat ook. Spieren qua waardes willen we nog gaan doen