Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maartje1990 schreef:Wil hier toch nog even op ingaan, ondanks de grote rode en zwarte letters.
Betreffende paard was in de kliniek geweest en daar hadden ze van 1 hoef de halve zool verwijderd. En de ''rommel'' die ze achterlieten hebben ze verborgen achter gips. Deze is weggehaald, de etterende ontstoken bedoening die was ontstaan door het ingipsen van het been is ondertussen verdwenen. De zool is al weer (in 2 weken tijd!) een heel stuk genezen. Terwijl het paard eerst in de kliniek nog niet eens kon staan kan het paard nu alweer (dus in 2 weken tijd!) weer staan en vandaag gaat ze weer voor het eerst naar buiten. En dat is al in 2 weken tijd.
Moet een paar ddie pijn doorstaan, die pijn in de kliniek had ze niet hoeven hebben. Dus dat is door onkunde van de kliniek. Moet het paard daarom maar afgemaakt worden terwijl het wellicht nog vele jaren gezond en gelukkig kan zijn?
Als mijn 24 jarige pony iets dergelijks zou hebben, ja dan zou ik 'm inderdaad laten afmaken. Zou mijn 2 jarige haflinger hetzelfde hebben, nee dan zou ik toch nog proberen om 'm te genezen. Ook al kost dat een tijdje pijn. Als die daarna weer gewoon lekker in de wei kan huppelen dan is het dan mij waard.
En zo ziet het er voor dat paard ook uit.