Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leny_horeman schreef:ik heb nog maar pas een verhaal gehoord van iemand.
Haar paard was heel erg suf en futloos en verloor op een paar weken al haar bespiering (sportpony).
en ze had verschillende DA laten komen maar niets hielp en in het bloedonderzoek was ook niets uitgekomen.
dan had ze van iemand gehoord om een paar haren van da vacht samen met de haarwortel op te sturen naar een homeopaat en deze heeft een serum teruggestuurd en zo is haar paard er weer bovenop gekomen.
na enkele dagen zag je al veel verschil
doemaar schreef:Niet te veel of te vaak wilgen takken geven hoor.
Mando schreef:Kan je zelf dan niet die magnesium kopen
denice schreef:Gewoon even laten gaan lijkt mij. Ze overleeft het wel. Je bent al heel goed bezig door haar in de wei te houden!!
denice schreef:Maar door te bewegen houd je de conditie in stand lijkt mij. Zo vrij bewegen is denk ik het beste. Afleiding is misschien een optie. Voeren in slowfeeders, vriendje erbij, takken knagen, bal in de wei en wat te kijken geven..
Lastig he! Succes!
san4nie schreef:Op hoe zo'n klein stukje staat je paard nu eigenlijk buiten? Over het algemeen doen ze minder gek wanneer ze altijd de ruimte hebben dan wanneer ze altijd opgesloten staan en er af en toe even uit komen. Ik zou gewoon altijd in de wei zeker overwegen..
SilvanoN schreef:Je zou ook een valeriaanmix kunnen proberen.