Paard niet fit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IsaGabriëlla

Re: Paard niet fit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 10:53

Even een update. Net weer mest getest op zand. Zat niks in. Zal het de komende dagen blijven testen.
Nog eens helemaal goed nagekeken. En ik kan niks geks vinden aan Isa. Maar ik heb nog wat foto's gemaakt. Zal proberen ze te plaatsen ....

_Patrick_

Re: Paard niet fit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 18:02

Hoe gaat het nu met Isa?

IsaGabriëlla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-15 18:43

Ik wilde net weer een update plaatsen. Foto's plaatsen is nog niet gelukt.
Vandaag is da opnieuw geweest. Ik had doorgegeven dat Isa nogal eens struikelt en vooral op zachte ondergrond. Da dacht toen meteen aan HKO. Mij leek dat onwaarschijnlijk omdat ze nog nooit kreupel is geweest. Toen ik er wat over las dacht ik daar toch anders over. Dus vandaag onderzoek gedaan. Draf op volte harde ondergrond. Ze liep duidelijk niet rad. Op beide kanten niet. Toen 1 voet uitverdoofd en toen zag je meteen dat de andere voet slechter was. Dus foute boel helaas. Nooit verwacht.
Afspraak gemaakt bij kliniek Visdonk voor volgende week donderdag. Dan verdere onderzoeken en foto's.
Dit verklaart wel waarom ze gewoon eet, er verder goed uitziet en niet echt ziek is.
Stukje onzekerheid is weg maar wel afwachten wat er nog volgt.....