Ze liet niets zien. Haar luchtwegen klonken prima, ik heb haar even gelongeerd en ze vond haar daar ook niet raar door gaan ademen en goed meekomen. Verder gewoon haar stoute brutale zelf. Het is en blijft dus vaag en lastig, zeker omdat ze nu niets liet zien. Is het 'gewoon' een lege buik? Dat ze een keer minder eet? Is het toch wat pijn krampen om het een of ander? Dat is lastig te bepalen. Ik moet nu iig een aantal dagen achter elkaar de zandtest doen met wat mest, ik laat wat mest onderzoeken, en haar tanden worden voor de zekerheid gedaan. Daar moet ik nog een afspraak van maken. Verder wel in de gaten houden, maar echt een vinger er op leggen kunnen we niet.... Helaas. Ik ben benieuwd wat er uit de tanden en mest komt. Anders zou ik voor de zekerheid nog bloed kunnen laten trekken. Maar of dat het waard is omdat ze niet ziek oogt qua gedrag is de vraag. Toch wil ik wel antwoorden, maar of die dat zullen geven? Als het bv krampjes zijn? Lastig hoor! Ik blijf iig doorgaan met onbeperkt hooi (al mocht ze wel wat afvallen) zodat het iig geen lege buik is, en met een bak (lauwe) slobber op koude winterdagen in de hoop dat het dan niet door vocht te kort komt (in hoeverre 1 zo'n bak 1x per dag zoden aan de dijk zet). Verder zandcontrole, al krijgt ze regelmatig een zandkuurtje.
Ik ben iig blij dat ze qua luchtwegen niets aan te merken had. Ik was toch een beetje bang voor iets dampigheids ofzo?