Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aukelizzy schreef:Wow super blij!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! Tegen alle verwachtingen in liet Iggy vandaag 100% verbetering zien op de echo!! 3cm gat was niet meer terug te vinden nu 5 weken na de PRP, wel nog iets overvulde peesschede maar dat is niet zo gek. Nu in de aankomende 8 weken opbouwen naar 30 minuten stap aan de hand en dan weer controle. Maar we mogen toch wel zeggen dat we voorzichtig positief zijn! Dierenarts sprak nu zelfs over behandelen met oog op terugkeer in de sport...
Aukelizzy schreef:Vorige week maandag voor controle geweest en zag er goed uit ondanks dat z'n been wel wat vol is. Dus heel blij mee. Was geen leasie meer te zien, wel littekenweefsel maar dat is natuurlijk niet tegen te houden. Ik mag nu 20 minuten per dag d'r op stappen en heb een opbouwschema mee gekregen die duurt tot augustus. We zitten dan op 30 mij stap, 10 min draf en twee lange zijdes galop. Dus heel rustig opbouwen en we zijn er nog lang niet maar ben blij dat alles er goed uit zag.
Aukelizzy schreef:Ja ik ben er ook echt heel blij mee! Het is alleen een probleem om hem rustig te houden. Gister was ie zo druk en aan steigeren dat ik d'r af gevallen ben. Lekker paar rondjes los door de baan gerend en gebokt. Hoop maar dat het goed gegaan is...
Aukelizzy schreef:Krijgt ie al volop, maar volgens mijn DA breken sommige paarden dit snel af na langdurig gebruik waardoor het helaas bij hem niet zo goed meer werkt. Zoo lastig. Weet jij toevallig of er iets anders is wat je kunt geven en wat goed werkt?
Aukelizzy schreef:Krijgt ie al volop, maar volgens mijn DA breken sommige paarden dit snel af na langdurig gebruik waardoor het helaas bij hem niet zo goed meer werkt. Zoo lastig. Weet jij toevallig of er iets anders is wat je kunt geven en wat goed werkt?