Knap merrietje maar wel jong inderdaad. Ik denk wel dat ze drachtig is... Ben benieuwd!
Heb je enig idee wie de hengst dan is?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MariekeS_ schreef:Hoe krijg je het toch voor elkaar om weer een wellicht drachtige te hebben?!
Knap merrietje maar wel jong inderdaad. Ik denk wel dat ze drachtig is... Ben benieuwd!
_Michelleee schreef:MariekeS_ schreef:Hoe krijg je het toch voor elkaar om weer een wellicht drachtige te hebben?!
Ze hebben idd wel de dekbon, maar het is geen bekende hengst of zo zeiden ze...![]()
Ik vind het ook raar dat ze al zo vroeg beginnen met dekken, maar opzich zou ze dan 3j zijn als ze ZOU bevallen. Zij zullen mss zo geredeneerd hebben?
Jolien87 schreef:Wellicht. Maar dan vraag ik me af: natuurlijk dekken is toch best een aanslag op zijn jong, nog niet uitgegroeid lijf? Of valt dat mee?
maar vind het opzicht wel een beetje sneu voor haar... Zo jong al! xAnthea schreef:Ik was vandaag meegegaan met Michelle naar Paulientje, en ik vond ze toch ook wel dik. Maar niet dik van teveel eten of zo, want daar vond ik haar kont te schraal voor! Als ik haar vergelijk met mijn pony, die is gewoon dik door teveel eten en die heeft ook een serieuze kont, dat vond ik bij Paulientje niet!
Ik heb geen ervaring met wormenbuiken, maar ik dacht altijd dat dat dikke buiken waren waarbij je de ribben zag of voelde. En dat was ook niet zo bij Paulientje...
Ik vind het gewoon een beetje 'verdacht' dat ze toch wel vrij dik is en ze ook gedekt is... Dus ja, ik weet niet goed wat ik ervan moet denken... Met beide buikjes (drachtig of wormen) heb ik niet zoveel ervaring dus ik kan ook niet echt zeggen wat het is
haha!
hoe zou het in godsnaam kunnen: twee verrassingsveulens op een jaar!
Elina ook gevolgd, dus ga dit ook volgen, wat er ook mag geberuen
LotteIsabel schreef:misschien de dierenarts een keer laten komen... die kan aan de ontlasting zien of er sprake is van wormen. Deze zal ook wel kunnen vaststellen of ze drachtig is denk ik!
Anoniem schreef:Als dit weer gebeurt mag jij voortaan alleen nog hengsten of liever nog ruinen aanschaffen
Zij denken dat ze gewoon te dik is. Aan het uitdijen tot Welsh bouw.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoor!