Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Billy schreef:Nee, dat bieden ze niet aan. Wat denk je wel
Ik heb nu een zak van horsefood iets met fiber mix besteld. Ook timotheegras en lucerne met een vitaminebrokje en 66 ct per kilo ipv een euro. Maar volgens Fibra niet te vergelijken met hun product. Zal wel, het is nk een stuk meer betaalbaar en veel beter te verkrijgen, dus ik ga het gewoon proberen. Het is bij mij maar een klein gedeelte van haar rantsoen dus ik denk dat ze dat wel gaat overleven....
Edit: horsefood fiber complete mix voor de liefhebber

.
. pleiada schreef:Nou zeg..Ben wel benieuwd waarom de horsefood mix zo wordt afgekraakt?Ziet er naar mijn idee prima uit..
denk dat havens ook niet de pavo aanprijst 
pleiada schreef:Nou zeg..Ben wel benieuwd waarom de horsefood mix zo wordt afgekraakt?Ziet er naar mijn idee prima uit..

Levita30 schreef:Ik ben ook erg benieuwd naar dat mailtje!
5,2 kg fibra per dag? Dat heeft een paard niet nodig!? Of bedoel je horsefood?
Als je veel ruwvoer voert heb je aan 1,5 kg ongeveer voldoende!
), ook de aanbevolen hoeveelheid. Ik verdeel het wel over de hele dag. Hij mag 3 volle scheppen per dag hebben. Dus hij krijgt 's ochtends een bak met een volle schep, 's avonds ook weer en dan op de dag nog een bak met een volle schep na het werken. Ik vind het ook juist fijn dat het zoveel is waardoor het kauwen gestimuleerd wordt.
Levita30 schreef:Het grootste verschil is denk in de vorm, het is een brok en je voert er weinig van.
Antheman schreef:Het mag nat gevoerd, maar ook droog. Het is qua structuur te vergelijken met Wiesencobs.