. Laat je goed adviseren en neem een beslissing waar je zelf achter staat! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Laat je goed adviseren en neem een beslissing waar je zelf achter staat! MerelG schreef:We hebben zelf een paard gehad waar we op zijn 8ste achter kwamen ivm een blessure dat hij tussen een 3 en een 4 had op een straalbeentje, maar niets aan de hand, gewoon Z mee gereden en ook weer kunnen verkopen! Hij loopt nog steeds rond wat ik van een hoop anderen niet kan zeggen. Laat je goed adviseren en neem een beslissing waar je zelf achter staat!
Amaryllis schreef:En een klasse 3 hoeft niet gelijk een ruw of onregelmatig straalbeen te zijn. Wij hadden er 1 met een verwijd voedingskanaaltje in het straalbeen. Bot was verder goed van vorm e.d.
Ga vooral af op deskundig advies van dierenartsen en niet op het onderbuikgevoel van mensen met alle uiteenlopende (goed bedoelde) adviezen. Helemaal gezien de leeftijd en het uitblijven van klachten zou ik me er niet al te druk om maken. Maar dat is mijn mening