Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lucaa2 schreef:Mijn verzorgshetje had zoiets, maar niet helemaal hetzelfde, ook een keer. Dan was het voor 1 maand zo dat ze ineens niet meer opkeek als ik de wei inkwam, en als ik met haar ging lopen verzette ze het liefst geen stap en moest ik heel enthousiast doen wilde ze meelopen. En als ze moest aandraven liet ze zich niet eens meer leiden, het was stappen, of helemaal niets. Nu is dat echter weer helemaal voorbij en heeft ze weer net zo veel levenslust als normaal.![]()
Dus ik denk dat je misschien nog even kan wachten met het melden aan de Da, dat je het nog even aankijkt. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt
Shanna schreef:Toch een vraagje over cushing, volgens mij voldoet mijn shet niet heel erg aan de kenmerken, mijn shet heeft (behalve op zn benen) geen krullende vacht en verhaart in de zomer ook gewoon. Hij is nog nooit hoefbevangen geweest, ook niet spierbevangen. Is nooit ziek. Waarom vermoeden jullie toch cushing?
Shanna schreef:Ik heb er niet specifiek om gevraagd. Ik heb zn symptomen uitgelegd, en wat ik al heb geprobeerd om hem op te vrolijken/ minder stijf te krijgen. Wat is selenium? Een gebrek aan een mineraal ofzo?