Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
othelloster schreef:Bedankt voor de ervaring!
Het is helaas geen hoefzweer maar een nukkige onsteking die niet weg wilt.
Othello begint er nu wel wat onder te lijden, kwam hem gister tegen bezweet van het zoeken naar zijn vriendjes.. het is sneu om hem zo te zien.
Maar eris helaas niks aan te doen, nu mar 2 x daags 10 min lopen met hem en Sunny gaat dan ook mee,
Hij loopt in stap iets beter naar in draf zakt hij nog net niet door zijn been, maar we zijn ermee bezig
Sussanne schreef:othelloster schreef:Bedankt voor de ervaring!
Het is helaas geen hoefzweer maar een nukkige onsteking die niet weg wilt.
Othello begint er nu wel wat onder te lijden, kwam hem gister tegen bezweet van het zoeken naar zijn vriendjes.. het is sneu om hem zo te zien.
Maar eris helaas niks aan te doen, nu mar 2 x daags 10 min lopen met hem en Sunny gaat dan ook mee,
Hij loopt in stap iets beter naar in draf zakt hij nog net niet door zijn been, maar we zijn ermee bezig
Waarom laat je een kreupel paard draven?? Jij gaat toch ook niet hardlopen als je voeten zeer doen?
othelloster schreef:We wilden een foto laten maken maar de dierenarts heeft dat niet voor paarden, we moeten dus opzoek naar een die het wel heeft,
Is bij mij ook ongeveer zo gegaan, mijn pony is ook bevangen geweest maar echt niets aan gemerkt. Ook niet dat ze slechter liep. Tot ze opeens op een ochtend op drie benen stond. Ik ben er wel meteen mee naar de kliniek geweest waar dus ook foto's gemaakt zijn en toen kwam pas echt alle ellende goed in beeld.