Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gossa4ever schreef:nee dat niet... en ik begin nu wel een beetje bang te worden dat het zeker nodig is voor een goede diagnose en behandeling... begin toch echt bang te worden dat die druppels niet het probleem op kunnen lossen...
Albert schreef:De enige manier om nog een beetje een röntgenfotodte maken is onder narcose en op zijn rug.
Door de bouw van een fries, vaak een weke rug, is dit vrij belastend.
Rectaal kan de vorm van het bekken wel goed gevoeld worden.
Paperboy schreef:Pfff ik vind sommige reacties wel keihard hoor naar ts. Zij dacht vast het goede te doen en zal echt niet opzettelijk deze weg ingeslagen zijn om haar paard moedwillig tekort te doen.
Bovendien schiet ze ook niets op met dit soort verwijtende commentaar......
De situatie is nu zoals hij is en het is nu zaak om snel mogelijk naar een goed bekend staande kliniek te gaan en het paard daar volledig te laten onderzoeken.
geerke schreef:Paperboy schreef:Pfff ik vind sommige reacties wel keihard hoor naar ts. Zij dacht vast het goede te doen en zal echt niet opzettelijk deze weg ingeslagen zijn om haar paard moedwillig tekort te doen.
De situatie is nu zoals hij is en het is nu zaak om snel mogelijk naar een goed bekend staande kliniek te gaan en het paard daar volledig te laten onderzoeken.
kijk...op het moment dat je een osteopaat laat komen omdat dat 60 euro kost en niet een dierenarts omdat dat vermoedelijk 300 euro gaat kosten....dan ben je naar mijn mening niet goed bezig.
Dit is verkeerde zuinigheid...en begrijp mij niet verkeerd,ik bel zelden de da.Maar wat betreft jonge dieren en achterover op hun rug klappen ,dat zijn serieuze zaken.En dat speelde in 2012...
geerke schreef:Paperboy schreef:Pfff ik vind sommige reacties wel keihard hoor naar ts. Zij dacht vast het goede te doen en zal echt niet opzettelijk deze weg ingeslagen zijn om haar paard moedwillig tekort te doen.
kijk...op het moment dat je een osteopaat laat komen omdat dat 60 euro kost en niet een dierenarts omdat dat vermoedelijk 300 euro gaat kosten....dan ben je naar mijn mening niet goed bezig.
Dit is verkeerde zuinigheid...en begrijp mij niet verkeerd,ik bel zelden de da.Maar wat betreft jonge dieren en achterover op hun rug klappen ,dat zijn serieuze zaken.En dat speelde in 2012...
gossa4ever schreef:en het is dus totaal NIET zo dat ik voor een osteopaat koos omdat ik de veearts te duur vind!