Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dimple schreef:Wel een compliment: wat een enorm gaaf paard!! Hoe groot is hij??
Moos99 schreef:Klinkt echt precies hetzelfde als wat mijn paard een tijd geleden had : [MD] Paard trekt met achterbenen en loopt apart
Hierbij ging het om teveel regen en daardoor een klap op de rug, gewoon over gegaan met onstekingsremmers. Maar ik lees dat jouw paard een val heeft gemaakt, anders had ik echt gezegd dat dit hetzelfde verhaal zou kunnen zijn.
Jackytje schreef:Plotseling klopt niet echt, lees verhaal in de OPDe optie bloed trekken staat zeker open (al heb ik de indruk dat de DA's hier niet staan te springen om dit te doen?
)
Jackytje schreef:DA is geweest en er zijn foto's gemaakt. Gelukkig valt er niets geks te zien. Pezen en zijn sprongewricht en knie zijn allemaal in orde gelukkig.. Dusja.. Het zullen spieren zijn waarschijnlijk. Komende 3 weken zeker niet rijden, (Was ik ook niet van plan) wel wandelen zodat ze niet stram worden. Hij heeft weer een ontstekingsremmer gekregen. Ik ga zien voor een supplement om evt bij te voeren voor bevordering/recuperatie van de spieren. Boris vond het allemaal niet leuk, heeft de DA dan ook geschopt tijdens de buigproefVoor de rest was ie wel braaf.