Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amaris schreef:het zijn paarden, geen naar roosjes geurende kittens.

hihi maar jongens persoonlijk zou ik mijn paard daar niet willen hebben met zulke stal genoten .Hallo het zijn levende wezens die poepen en plassen
.En ja daar zit een geurtje aan en als hun paarden het doen ruikt het dan naar roosjes of viooltjes ??
.En ik zou zeker een gesprek aan gaan met de staleigenaar en aangeven dat het niet in je macht ligt omdat het een dier is en dat je nu er heel erg op aangesproken wordt .Ik vindt dat de stal eigenaar ook een plicht naar jou heeft omdat jij ook stal geld betaald voor jou paard en net zoveel rechten hebt als een ander ...
amosfantasia schreef:Ik wordt met mijn paard van de binnenpoetsplaats gejaagd door een stalgenoot .De fantastische merrie die ik heb plast buiten en binnen op de was-poetsplaats .Ik maak de plek altijd direct schoon met citrol ,en andere middelen .Spuit alle hoeken en plekken goed schoon,dan de bezem erover .
Ir111 schreef:amosfantasia schreef:Ik wordt met mijn paard van de binnenpoetsplaats gejaagd door een stalgenoot .De fantastische merrie die ik heb plast buiten en binnen op de was-poetsplaats .Ik maak de plek altijd direct schoon met citrol ,en andere middelen .Spuit alle hoeken en plekken goed schoon,dan de bezem erover .
Klaar dan toch? Jij doet je best meer kan je niet doen. Paardenpis ruikt nou eenmaal niet naar roosjes.
Ik zou dit bespreken met de staleigenaar en als die er geen probleem mee heeft het verder laten voor wat is het is. Lekker laten zeiken die stalgenoot.
Jannepauli schreef:Amaris schreef:Dus nouja, dan maar berg sto erover, maar als je dat na een uur opschept ligt er nog net zo'n plas. Maar dan heb ik mn best gedaan hoor.
Stro werkt natuurlijk ook niet. Zaagsel werkt wel: zuigt de urine meteen op en de lucht is verwijderd.
Stro neemt idd geen druppel op. Maar er zijn geen zaagsel/vlasstallen op stal... Telpeva schreef:Ik zie niet zo goed waarom sommigen hierdoor van stal zouden willen wisselen, het gaat om een stalgenoot die piept, het is niet de staleigenaar die haar wegjaagt. Als je om elke onenigheid met stalgenoten van stal zou willen wisselen dan blijf je toch aan de gang, geen enkele stal is perfect. Ik zou het overleggen met de staleigenaar en zijn/haar reactie afwachten, een stalgenoot heeft hier toch nul komma nul over te zeggen. Sterker nog als ik staleigenaar zou zijn zou ik denk ik toch flink pissed zijn als ik te horen zou krijgen dat een van de pensionklanten om smetvrees redenen mensen van stal weg jaagt. Is die nou helemaal gek...
en gewoon lekker tutten op de poetsplaats
KoudbloedKim schreef:Wauw, jij laat wel over je heen lopen zeg.

Amaris schreef:Dus jij staat in de regen te poetsen omdat jouw stalgenoot een probleem heeft met jouw paard.
Dat vind ik echt best wel bijzonder. Ben je de enige die problemen heeft met haar gedrag of zijn er meerderen? Het dichtbouwen van de pp moet toch anderen ook last opleveren?
Volgende keer alles op een grote berg aan de kant zetten en gewoon eigenwijs daar gaan staan. Is ze helemaal van het potje gerukt!
Doe je op Bokt ook niet
Pardon the pun
Dit klinkt als een behoorlijk verwend en kortzichtig type. Je hebt nooit terug gesproken over haar eigen irritante poetsplaatsgedrag? Het is echt te zot voor woorden dat ze jou er zo op aankijkt terwijl jij er niks aan kunt doen en het notabene ook nog netjes schoonmaakt.
Vientje schreef:Jeetje, wat een zeikerd die stalgenootPardon the pun
Dit klinkt als een behoorlijk verwend en kortzichtig type. Je hebt nooit terug gesproken over haar eigen irritante poetsplaatsgedrag? Het is echt te zot voor woorden dat ze jou er zo op aankijkt terwijl jij er niks aan kunt doen en het notabene ook nog netjes schoonmaakt.
Erg vervelend dit zo. Je kunt beter zelf naar de staleigenaar gaan en de situatie daar aankaarten voordat madame daar heen loopt. Of de boel uit de hand loopt, dit soort irritaties kunnen aan beide kanten hoog oplopen