Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DeMolenhoek schreef:Stille meelezer meld zich. Dit ziet er echt goed uit! Dat roodbruinig, is dat een zogezegde korst op de hoef of is dit de nieuwe hoef? Zo ja, ziet me er dat nog flink pijnlijk uit.
FennaK schreef:Hee Daisy, met toeval kom ik je topic tegen, jeetje wat een pech heb je dit jaar met Saar zeg! Gelukkig heeft ze aan jou wel een goed baasje!
Hopelijk over 3 maanden een goede uitslag! Houd de moed erin, je weet maar nooit!
eerst peesblessure en nu dan de hoef + rug. Mijn stal eigenaresse zei ook al dat ze bewonderde hoeveel zorg ik in Saar steek
Als ze maar beter wordt he. En ik houd zeker de moed erin! Ookal wordt ze grasmaaier haha!
Gelukkig is ze er meteen voor behandeld maar ik had dat graag willen weten.

gun je geen paard, de mijne heeft er een week mee gelopen voordat ze echt kreupel werd en met der Been ging trekken, dierenarts dacht aan een peesblessuuren omdat ik het niet vertrouwden andere dierenarts laten komen twee dagen later en die vond de zweer.

Ik ga er niet van uit dat ze nog bereden kan worden. Maar hoe gaaf zou het zijn als we in de toekomst nog bosritjes kunnen maken. Dan is het elk ritje genieten.