Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cassidy schreef:Ik begrijp daaruit dat er nog geen fysio bij is geweest.
Dan vraag ik me af wat de reden is voor het starten van dit topic?

Cassidy schreef:Als de trainer genoeg ervaring heeft, kan hij met alle types paard overweg. Schuld ligt niet aan het character van het paard, maar aan de mensen die daar niet mee om weten te gaan.
Ik denk aan lichamelijke problemen, al dan niet erfelijk, en niet aan een characterprobleem.
Cassidy schreef:Het kan zeer zeker zijn zonder verkeerd te zijn gereden. Maar indien er wel verkeerd is gereden, is een fysio noodzakelijk om eea los te maken en op zijn plek te zetten. Van daaruit kun je verder werken. Dus wat is de reden dat je overgaat naar stap 2 als je stap 1 nog nieteens hebt gezet?

maikeltje schreef:Als er mesotherapie is uitgevoerd dan heb je waarschijnlijk ook een schema meegekregen om weer op te bouwen of niet? Wanneer is dit gedaan en merk je verschil?

LuckyBoy1983 schreef:Bij mij is stap 1 nu het stappen en kijken wat het doet en daarna met lingenhoeve contact en dan pas komt stap 2 zoals lingenhoeve ons heeft geadviseerd