GamblersCup schreef:dorientjuh schreef:Mijn paard heeft inderdaad ook wat slijtage aan de voortanden door de Greenguard maar de paardentandarts vond het niet zorgwekkend, hij zei dat een veel te dik paard erger is dan deze slijtage.
Jemig, een dik paard is helemaal niet erger dan slijtage van de tanden, er mag helemaal geen slijtage van de tanden zijn, dan neem je toch als de sodemieten een ander produkt?!?
Ik hoor hier alleen maar negatieve dingen met de greenguard... slijtage, wonden... slecht, slecht, slecht!
TS, als je de graaskorf te smal vindt, dan neem je toch een maatje groter of een ander model?
Na dit topic weet ik in ieder geval héél zeker wat ik never nooit aan zal schaffen
nogmaals ts er loopt hier een algemeen topic over daar kun je veel meer ervaringen uithalen
veel korven gebruikt uiteindelijk toch maar de GG besteld twee van mijn ponys staan er in de zomer dag nacht mee. 1 van deze heel het jaar door.
geen open wonden of slijtage,dus lees hier een positief verhaal

Als je alles hebt doorgelezen wist je dat ik al heel veel andere producten heb geprobeerd en die gingen allemaal binnen een paar uur kapot. Ik ben tevreden met de GreenGuard en mijn paard vindt het ook niet erg dus ik hou het lekker zo.
Mijn paard heeft dus nog nooit een wondje gehad van de GreenGuard.