voor Mirre
! Ha, ha, ze voelt zich echt een stuk beter, als ze zulke fratsen uithaalt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PrimaDonna_ schreef:xxsalinaxx schreef:Hihi ja he, ben blij dat zo goed in haar vel zit, daarnet was ze ook weer lekker druk![]()
Maar ze krijgt nu allemaal appeltjes op der hals/schouder/schoft en kont! woehoee
Jaaa meid en dan te bedenken dat jullie bijna hadden opgegeven!
Topper ben je! En Mirre is een bikkel

Jet schreef:Santie, dit soort behandelingen zijn zo specifiek, dat je nooit kan zeggen dat wat voor het ene paard goed is, dat dat ook voor een ander paard goed is.
Bij den Hoek kijken ze echt specifiek naar jouw paard, wat voor type paard is het, wat zijn de specifieke klachten, hoe ziet jouw paard eruit qua conditie en nog veel meer dingen. Wat voor het ene paard echt goed is, is voor het andere paard juist net funest...
Het enige advies dat je kan krijgen als je denkt dat ze je kunnen helpen is: neem zelf contact met ze op en maak een afspraak om ernaar toe te gaan.
Montecito schreef:Hoi,
Goed bezig! Mooi om te zien dat het werkt. Ze lijkt erg lekker in haar vel te zitten.
Heb alleen een vraagje omdat ik dit zelf heb meegemaakt. Is er onderzoek gedaan naar waar de bloedneuzen vandaan komen? Die van mij was verder kerngezond, maar bleek poliepen in zijn neus te hebben waardoor hij bloedneuzen kreeg. Dit is voor hem helaas niet goed afgelopen, ik ben altijd bang bij bloedneuzen voor zo iets dergelijks. Dus misschien even checken als dat nog niet is gebeurd?
Verder goed op weg en zo doorgaan