Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb nu echter gezien wat er gebeurd is. Paard en pony stonden samen op de wei. De pony heeft een flinke trap gekregen van het paard. De hoeven van het paard zijn tegen zijn linker dijbeen gekomen. Dit is vervolgens flink dik geworden, een paar uur erna was de verdikking uitgezakt naar zijn koker. De koker is vervolgens dus dik geworden en stond op spanning (zoals de vorige keer) de koker is op dezelfde plaats weer opengebroken en het wondvocht/pus/wat het ook is loopt er weer uit... Dit is blijkbaar dus de plek waar de rotzooi van de klap heen loopt en vervolgens het lichaam verlaat.
Jasmijn159 schreef:Is het echt vocht of pus? Goed proberen leegduwen door het bestaande gat waar al pus uit komt. Als het blijft zitten krijg je op het laagste punt in de buik dalijk ook nog een fistelwond. Die pus moet namelijk ergens heen!
Chiave schreef:Jasmijn159 schreef:Is het echt vocht of pus? Goed proberen leegduwen door het bestaande gat waar al pus uit komt. Als het blijft zitten krijg je op het laagste punt in de buik dalijk ook nog een fistelwond. Die pus moet namelijk ergens heen!
Zou je dat niet gewoon uit moeten spoelen, net zoals bij een gebarsten droeswond? Ik mocht van de dierenarts de wond niet aanraken met m'n handen en mocht alleen spoelen.
dus daar heb ik echt wel handschoenen bij aan
maar zolang er verbetering in zit, is het goed.
het is een snoepje hè... Kinderen zijn altijd direct verliefd op de kleine prinsessenpony:P
en ik verwacht dat het bijna helemaal in orde is nu
ik blijf hem echter panisch in de gaten houden
we hebben een ritueel waarbij hij direct de kont naar me toe draait als ik de wei in kom... Net alsof hij wil zeggen: kijk maar... Dan hebben we dat tenminste weer gehad haha...