Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joey2010 schreef:us goed in de gaten houden d.m.v. bloedonderzoek.
Nicje87 schreef:Kan het niet zijn dat hij door de ontsteking van zijn koker zoveel last heeft? Of misschien nieren, urineweg of iets anders in de achterhand gelegen?
Druppelt hij ook?
Zammie schreef:Bij paardenstaart/heermoes vergiftiging gaan ze ook raar lopen worden ze zwak. Kunnen ze zelfs aan doodgaan ivm afbraak vit. B1 volgens mij. Maar de koker verschijnselen weet ik niet. Maar dan hadden de andere paarden die hetzelfde hooi eten er ook last van moeten hebben...
Babootje schreef:Zammie schreef:Bij paardenstaart/heermoes vergiftiging gaan ze ook raar lopen worden ze zwak. Kunnen ze zelfs aan doodgaan ivm afbraak vit. B1 volgens mij. Maar de koker verschijnselen weet ik niet. Maar dan hadden de andere paarden die hetzelfde hooi eten er ook last van moeten hebben...
Mogelijk heeft de veearts (met deze mogelijkheid in het achterhoofd) daarom ook direct vitamine B gespoten.
Hoe gaat het eigenlijk nu met je paard TS?
Babootje schreef:Hoe gaat het eigenlijk nu met je paard TS?
Gooya schreef:Er was inderdaad een verdenking op Rhino. Gelukkig was het dat niet, de schrik zat er wel even goed in kan ik je vertellen. Mijn paard staat in een groep van 7 paarden, en iedereen kneep 'm.
Pfoe, wat zul je geschrokken zijn aikon.
Snap ik Brainless.
Zoals mijn paard eraan toe was, was ik klaar om afscheid van hem te nemen. Het is een wonder dat ie het heeft overleefd.
Horsa schreef:En, heb je het weiland nog nagekeken op giftige planten?
Hanmar schreef:maar als 'ie in ene groep staat en de andere paarden hebben nergens last van...