Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mindim schreef:manonnevot schreef:Nou het is een best hevige ingreep waarbij vanalles mis kan gaan.
Dat is jouw enige reden waarom je een dier hengst zou laten?
manonnevot schreef:Nou het is een best hevige ingreep waarbij vanalles mis kan gaan.
manonnevot schreef:Maar niet elk paard is "gevaarlijk", ik ken zelfs geen enkele hengst die echt gevaarlijk is of super aandachtig op de andere paarden, als je ze in het begin echt heel goed opvoedt leren ze het uiteindelijk dat ze niks met de andere paarden mogen doen, maar dan moet ie natuurlijk wel consequent zijn.
Ik heb mijn hengst gekregen van mijn ouders toen hij 3 jaar was, ik was toen 9 en hij is nog steeds hengst en er is nog nooit iets gebeurd en dat je niet op pensionstallen wordt geaccepteerd is ook een beetje onzin, want de meeste stallen accepteren hengsten gewoon.
manonnevot schreef:hengst en er is nog nooit iets gebeurd en dat je niet op pensionstallen wordt geaccepteerd is ook een beetje onzin, want de meeste stallen accepteren hengsten gewoon.
mavantos schreef:manonnevot schreef:Maar niet elk paard is "gevaarlijk", ik ken zelfs geen enkele hengst die echt gevaarlijk is of super aandachtig op de andere paarden, als je ze in het begin echt heel goed opvoedt leren ze het uiteindelijk dat ze niks met de andere paarden mogen doen, maar dan moet ie natuurlijk wel consequent zijn.
Ik heb mijn hengst gekregen van mijn ouders toen hij 3 jaar was, ik was toen 9 en hij is nog steeds hengst en er is nog nooit iets gebeurd en dat je niet op pensionstallen wordt geaccepteerd is ook een beetje onzin, want de meeste stallen accepteren hengsten gewoon.
Sorry, maar je bent 14... Toen ik 14 was, wilde ik ook dat mijn veulen hengst bleef (zoals menige tiener) En ik wil je absoluut niet beledigen hoor, maar ik wilde dat ook echt. Nu 2 jaar later zie ik wat het echt is en wil ik hem ook laten ruinen.
manonnevot schreef:ik ken zelfs geen enkele hengst die echt gevaarlijk is of super aandachtig op de andere paarden, als je ze in het begin echt heel goed opvoedt leren ze het uiteindelijk dat ze niks met de andere paarden mogen doen, maar dan moet ie natuurlijk wel consequent zijn.
manonnevot schreef:Van mij hoefde hij niet perse hengst te blijven hoor,het was vooral een keuze van mijn ouders en zij vonden dat wij al goed genoeg met de paarden om konden gaan om hem hengst te houden.
mavantos schreef:Hier paar jaar geleden nog gehad, hengst was altijd poes lief en nooit vervelend op wat happen na.