Wat is de prijs voor verzending daar ongeveer haha. Want dat is inderdaad waarom ik liever een nederlandse leverancier zou zien.
Karina
Geplaatst: 25-12-13 13:50
Bedankt voor de link, dat scheelt inderdaad toch weer een aardig bedrag!
Citaat:
Netherlands/Niederlande: shipping costs 8,50 Euro for each parcel up to 30kg food weight (=>17 Euro for two parcel and a maximum food weight of 60kg, etc....) minimum value for orders is 50 Euro.
pleiada
Geplaatst: 25-12-13 14:01
Bij hipposport.de zijn de verzendkosten nog iets lager geloof ik die verzenden ook naar Nederland. .
Volg even omdat ik een emmer gehad heb van dat spul. De ISI cobs. En vond ze perfect voor clicker training. Zou graag weer kg of 10 hebben. Maar is dure grap.
Ik heb inderdaad me oog laten vallen op de cobs. Heb lexa een mailtje gestuurd voor nederlandse dealers. Zou toch ergens wel te krijgen moeten zijn.
Assiepassie
Geplaatst: 28-12-13 20:10
gaucho schreef:
Ik heb het via Astrid Noordhoek (horsefoodforthought) besteld, maar de verzendkosten blijven ook via haar relatief hoog.
Ja, helaas wel. Ik betaal 18,50 per pakket. Dus als ik dan bijv. vier emmers wil laten komen om weer binnen NL door te sturen, ben ik 37 Euro aan portokosten kwijt, omdat per pakket er drie emmers in kunnen gemiddeld. Grote emmers bijv. maar twee, zakken maar een. En dan moeten de emmers binnen Nederland nog eens verstuurd worden. Omdat dit merk nog zo onbekend in ons land is, is het geen haalbare kaart om voorraad te houden.
Wil je meer weten hoe ik je met LEXA verder zou kunnen helpen, stuur dan een pb.
Kitty_
Geplaatst: 11-04-15 21:50
Ondanks dat dit een ouder topic is wil ik toch graag reageren. Sinds kort kunnen wij het complete assortiment van Lexa leveren. Onze site is www.kifrahorse.nl
gaucho
Geplaatst: 12-04-15 06:13
Interessant Kitty Wat zijn je verzendkosten en levertijd?
Gaucho, de verzendkosten zijn € 4,95 ( of gratis thuisbezorgen wanneer je in de omgeving van Arnhem woont ). De producten die op voorraad zijn kunnen we uiteraard snel leveren, anders in overleg, maar kan vrij snel!
De voeders van Lexa staan sinds kort ook op Voervergelijk.nl!
Anoniem
Geplaatst: 02-09-15 11:11
Spiek ik daar ook even.
edit:geen ervaringen,helaas.
Nessa
Geplaatst: 27-11-15 11:34
Ik heb dit gisteren voor het eerst gevoerd (de ISI Cob) Ze vond het nog wel heel vreemd smaken, maar at het uit de hand goed. Moet nog even verder proberen
Kitty_
Geplaatst: 27-11-15 17:58
Nessa schreef:
Ik heb dit gisteren voor het eerst gevoerd (de ISI Cob) Ze vond het nog wel heel vreemd smaken, maar at het uit de hand goed. Moet nog even verder proberen
Mijn paarden vinden het ook niet lekker, het ruikt heel sterk en zoet. Zelfs mijn alles eter laat het liggen, hij vist de andere brokken er tussen uit.
Hmm, ik voer ook een vitamine brokje van lexa en daar is mijn paard juist gek op. Ruikt naar appel.
Zinzi_jewel
Geplaatst: 13-12-15 15:19
En de atcom ? Ik voer al lange tijd de VS 200 . Paard gaat kei goed op haar eczeem na . Viel mijn oog op de Derma van Lexa Maar idd anorganisch gebonden en de vulstoffen zoals lucerne , graan en/of melasse Ben ik niet gek van ... Maar de atcom is misschien een optie
Ja... ik heb de westernaminomineral besteld voor mijn paard, maar dat eet hij slecht. Alleen als ik het aanvul met muesli, hij vindt er gewoon niks aan. Ik maak het op, maar dan bestel ik denk ik toch weer wat anders.
vilheide
Geplaatst: 01-01-17 16:14
Even een schopje omhoog. Hoe staat het nu met de Lexa voerders? Ik overweeg om mijn paarden de Topmineraal te gaan voeren. Ik voerde tot voorkort Marstall Force maar helaas blieft één van mijn paarden het niet meer. Dus ik ben op zoek naar een nieuw vitamine mineralen voer.