Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pandora2 schreef:23% psyllium vezels is niet echt veel vind ik...zelfs zeer weinig...
En je bent stukken goedkoper uit met de pure psylliumvezeltjes te geven...alleen zijn er natuurlijk de moeilijke eters, die van dit nieuwe product dan weer wel willen smullen...
tanjaatjuhh schreef:Ik haal niet de zaadjes maar de vezels? geloof ik. Van Agradi merk pfiff. Mijne eten het gelukkig ook allemaal wel op.
Wat ik me dan afvraag is hoeveel gram geven jullie van de gewone zaadjes dan.
Want als een paard 600 gram krijgt met 23% psyllium er in is dat 138 gram psyllium. Dit is in mijn ogen wel veel. Er zijn leveranciers die 60 gram adviseren voor paarden.
Ook hoor ik 5 gram per 100 kilo lichaamsgewicht. Dus op zich lijkt me er genoeg psyllium in te zitten.
) tita schreef:Waar haal je in Nederland de goedkoopste psylliumzaadjes.... En kun je dat gewoon in voer doen van subli seniores priores
tanjaatjuhh schreef:Ik haal niet de zaadjes maar de vezels? geloof ik. Van Agradi merk pfiff. Mijne eten het gelukkig ook allemaal wel op.
Wat ik me dan afvraag is hoeveel gram geven jullie van de gewone zaadjes dan.
Want als een paard 600 gram krijgt met 23% psyllium er in is dat 138 gram psyllium. Dit is in mijn ogen wel veel. Er zijn leveranciers die 60 gram adviseren voor paarden.
Ook hoor ik 5 gram per 100 kilo lichaamsgewicht. Dus op zich lijkt me er genoeg psyllium in te zitten.