FEELTJE schreef:Hey, bedankt voor de reacties, ik woon in Oost-Vlaanderen, tussen gent en brussel. ik wil er echt wel ver mee gaan en heb er heus wat voor over. Maar voor een gewoon globaal onderzoek ga ik hem niet meer vervoeren aangezien ik schrik heb dat hij de aanval misschien ook op de trailer zou kunnen krijgen, als ik in contact kom met een arts die toch enig idee heeft of liever nog dergelijk geval ooit al behandeld heeft ben ik onmiddellijk weg. Hij is ondertussen al door zoveel artsen globaal onderzocht en kerngezond verklaard dat ik het niet zie zitten om heel Nederland en Belgie af te rijden om overal te horen hoe gezond mijn paard er wel uitziet en wat het probleem is... Vele kenmerken zijn inderdaad te herkennen, maar nergens komen ze aan de verklaring waarom dit in aanvallen optreed. Van de geschiedenis van het paard ken ik niets en lossen ze ook niet veel over in de stal waar hij gestaan heeft (Hemmelhorst)
Ik heb ook al aan rug/ nekproblemen gedacht, iemand hier een goede referentie voor?
Laatste arts dacht aan Rhino op de zenuwen, iemand hier ervaring mee?
Bedankt voor alle hulp!
Rhino op de zenuwen ofwel ataxie dus. Wat voor rug nekproblemen denk je dan aan?