Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miekatoen schreef:Gini schreef:Bij een zandkuur is het zo, baat het niet dan schaadt het niet. Je kan eens de test doen met wat mestballen in een zakje met water te doen.
Ik heb dit net gedaan:)
Ze hadden mij maar raar in het oog in de manege:)
Ik heb het 2 keer opnieuw gedaan en 2 keer helemaal geen zand:)
Mist schreef:Miekatoen schreef:
Ik heb dit net gedaan:)
Ze hadden mij maar raar in het oog in de manege:)
Ik heb het 2 keer opnieuw gedaan en 2 keer helemaal geen zand:)
ik heb dat wel 20x gedaan, bij een paard wat bijna dood was van zandkoliek...en nooit meer dan een theelepeltje gevonden....deze test is niet betrouwbaar!
pmarena schreef:Ik vind het van al die zandweg-producten vooral twijfelachtig in hoeverre het nu echt werkt en niet gewoon over het zand heen naar buiten glijdt![]()
De gezondheid van mijn beesten mag echt wel wat kosten, maar dan wil ik wel graag mijn euro's nuttig besteden en ik heb behoorlijk twijfels over het nut van al die producten....en ook welke je dan het beste kan nemen zodat het wel werkt en je niet alleen maar uitgelachen wordt door de verkoper zeg maar
Het komt een beetje over als napraterij van iedereen die zegt dat je zus-of-zo moet gebruiken
Vraag me af of er ook echte tests zijn gedaan ofzo om het nut van die producten te bewijzen...dus in hoeverre ze ècht zand uit het lichaam halen dat er anders had blijven zitten