Vanochtend 10.30 was ze er dan. De behandeling kon beginnen, er kwam een mat over Shirley haar rug te liggen die aangesloten was aan een apparaat. Deze zend frequenties door naar de mat.
Het apparaat werd ingesteld op de dingen die bij shirley het belangrijkst waren om als eerst te behandelen, nu weet ik niet precies meer welke dat waren.
Ik heb zoveel informatie binnen gekregen in zo’n korte tijd dat niet alles is blijven hangen, en omdat ik geen verkeerde dingen wil zeggen vertel ik liever nu iets minder en kan ik er bij interesse altijd op terug komen.
De behandeling ging een uur duur, nu heb ik een rustige pony dus dat is wel te doen, normaal laat ze een paard op stal maar omdat mijn paard op de poetsplaats rustiger is omdat er net een nieuw paard in de stal tegen over haar staat was dat net iets praktischer. Lokje hooi op de grond en nu gewoon wachten.
Ondertussen alle informatie gekregen over wat ze behandelde en waarom ze deze dingen nu behandeld en andere dingen de volgende keer.
Toen nog even besproken hoe en wat handig is qua prednison, al blijft zij aangeven dat alles in overleg moet met de dierenarts, wat natuurlijk gewoon ook verstandig is en gedaan gaat worden. Wel een plan gemaakt wat handig is voor de behandelingen, dit overleg ik verder met de dierenarts.
Bij de laatste paar minuten van het proces begon shirley der snot neus opeens te lopen, eerst een dikke klodder, maar uiteindelijk werd het dunner..
Het was nog niet waterig maar er kwam wel een slijmerige vieze bende uit.
Nu wordt dit hopelijk nog dunner en zelfs waterig en mooi helder.
De volgende foto’s zijn gemaakt aan het eind van de behandeling.

Volgende update volgt zo snel mogelijk.