Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Soraya10 schreef:Je kam trouwens ook kijken of er iemand nog een maatje zoekt voor een paard in de wei en dan weet je zeker dat die een.mooi plekje heeft en dan kan je opzoek naar een andere pony
silvia58 schreef:Soraya10 schreef:Je kam trouwens ook kijken of er iemand nog een maatje zoekt voor een paard in de wei en dan weet je zeker dat die een.mooi plekje heeft en dan kan je opzoek naar een andere pony
Die vlieger gaat ook lang niet altijd op !
Ook wij hadden een zelf gefokt paard die op 4 jarige leeftijd Kissing Spain bleek te hebben.
Rijden was geen optie meer, dus hadden we iemand gevonden waar ze heerlijk in de wei
kon lopen met andere paarden. Zelf het paard er heen gebracht en huilend weggereden, maar wel met de
gedachte dat ze daar heerlijk in de wei kon lopen en dat konden wij haar niet bieden.
Nog geen 2 weken later bleek het paard al verkocht te zijn als net beleerd sportpaard !
Maanden van ellende volgde want het paard werd steeds weer terug gebracht omdat het niet goed ging.
Uiteindelijk kwam ze bij Horse Team in Urk terecht, en hebben we daarheen gebeld en gezegt dat dit paard
niet meer als gezond verkocht kon worden. Daar trokken ze zich niets van aan en ze is alsnog verkocht.
Meisje die haar toen had heeft er een veulen van en daar rijd ze nu op. Paard is nu weet ik veel waar beland.
Lang verhaal, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat mensen je met een staal gezicht beloven toch echt heel goed
voor je beestje te gaan zorgen, en dan toch een wolf in schaapskleren blijken te zijn !
TS gaat het proberen met haar paardje, en daar heb ik alle respect voor, maar ik ben bang voor de teleurstelling
als het allemaal toch niet lukt en de financiele gevolgen.
Ik wens je in in ieder geval veel succes
Lieshorses schreef:Hm, moeilijk zeg. Ik ken het wel, ik was vroeger zo eigenwijs om haar te houden.
Hoe moeilijk het ook is, ik denk dat jij er meer aan hebt als je hem terug brengt,
als het niet te ver weg is kun je hem misschien af en toe opzoeken. Als je een
goed, gezond paard hebt en daar dikke vriendjes mee word is dat ook super.