Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xNikitaaa schreef:SienenIvo schreef:En hoe plukken jullie ze dan?
Terwijl je je adem in houdt. Nee grapje, maar het schijnt dat als je goed je adem in houdt je brandnetels gewoon aan kunt raken. Ik ga het alleen niet uit proberen, iemand die daar wel genoeg lef voor heeft?

Terwijl je je adem in houdt. Nee grapje, maar het schijnt dat als je goed je adem in houdt je brandnetels gewoon aan kunt raken. Ik ga het alleen niet uit proberen, iemand die daar wel genoeg lef voor heeft?
SienenIvo schreef:xNikitaaa schreef:Nou, ga je gang. Laat ook vooral even weten of het werkt, misschien dat ik het dan ook eens ga proberen.
Echt goed inhouden hebben ze tegen jou gezegd?
Dan probeer ik het morgen denk ik zo..
.SienenIvo schreef:Maar dan word je toch geprikt? Toch? Alleen als je met de haartjes mee glijdt niet!
. xNikitaaa schreef:SienenIvo schreef:En hoe plukken jullie ze dan?
ik pluk ze vaak zó met de hand hoor, heeft volgens mij niks met je ademhaling te maken, maar met het feit dat als je ze "bewust" aanraakt, de bolletjes die op de gifstekels zitten, platgedrukt worden ipv afbreken (en er dus geen gif vrij komt) Niet twijfelen, gewoon hop uittrekken werkt het beste
(micro foto van zo'n gifstekel)
SienenIvo schreef:Hahaah! Oke!
Misschien een heel domme vraag; Waarom prikt dat niet in hun mond en waar is het precies goed voor?
xNikitaaa schreef:[/quote]ik pluk ze vaak zó met de hand hoor, heeft volgens mij niks met je ademhaling te maken, maar met het feit dat als je ze "bewust" aanraakt, de bolletjes die op de gifstekels zitten, platgedrukt worden ipv afbreken (en er dus geen gif vrij komt) Niet twijfelen, gewoon hop uittrekken werkt het beste
(micro foto van zo'n gifstekel)
Klinkt wel heel interessant allemaal, ik ga eens brandnetelthee maken denk ik