Ik moet zeggen gebruik het nu iets meer dan 3 weken. Paard ziet er happy uit en heeft meer zin om te werken en voelt goed in zijn lijf. Na PB contact met bonbinni2 via het servicepunt van hun een nieuwe emmer besteld en twee dagen later had ik het al in huis! ik zeg zeer tevreden klant.
Goed te horen Chess dat de emmer Elite goed is aangekomen. Wij vinden de service naar onze klanten erg belangrijk. We zijn dan ook blij met tevreden klanten. Ons ervaring is dat je echt na 2 weken de eerste positieve resultaten al ziet en merkt. Het verbaast me dus niet dat je nu al resultaat ervaart. Hopelijk merk je nog meer verschil na het gebruik van de Elite.
Chesss
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-13 11:08
Ik moet zeggen helaas geen ervaringen van andere mensen die het ook egbruiken. Mijn paard doet het er erg goed op. Hij is "hard keeper" qua gewicht. Maar hij is vrolijker en opener dan voorheen. Mest is mooier en qua uithoudingvermogen, spiermassa/kracht verbeterd hij ook erg goed. Kortom een tevreden gebruiker en ik kan het iedereen aanraden zo een overall supplement.
winno
Geplaatst: 08-05-14 23:01
wanneer zou je lifeforce kunnen gebruiken voor je paard?
Zoals ik begrijp zitten er in life force levende gisten. Dit zorgt voor een goede darmflora Als je je paard goed voert met kwalitatief goede brok en voldoende ruwvoer van goede kwaliteit is het dan nodig om zo'n supplement te gaan gebruiken? Ik zie verhalen voorbij komen dat een paard binnen no time weer op 'gewicht' is door lifeforce en goed in hun vel zitten en hun vacht weer glanst. zit dan bij dit soort paarden het voermanagement wel goed?
Maris
Geplaatst: 11-05-14 07:51
Yea sacc alleen is ook een levend gist en wel goedkoper als lifeforce volgens mij.
Ik volg even mee, zojuist een zak gehaald bij mijn dierenarts voor mijn jaarling hengst.
Calimero_
Geplaatst: 04-11-14 11:35
Maris schreef:
Niemand een idee of chevital all in one + mycosorb er los bij hetzelfde is als lifeforce ?
Ik heb contact opgenomen met een leverancier en de Chevital Motility schijnt dezelfde 'ingredienten' te bevatten als de Lifeforce formula maar dan ook met Mycosorb wat niet in de formula maar alleen in de Elite zit. Ook zouden er nog andere belangrijke vitaminen en aminozuren inzitten.
timokyana
Die van mij heeft er inmiddels een goede maand opgestaan, het gaf iets verbetering van zijn klachten maar wij moeten verder zoeken want het is niet over helaas.
wij hebben het een poos gebruikt, tevreden over maar veelste duur. Als je gaat googlen zie je dat het in andere landen veel goedkoper is/kan. wij zijn ermee gestopt nadat we hebben gevraagd hoe dat kon
Hopelijk gaat het in NL ook goedkoper worden. Mijn paard heeft er dusdanig veel baat bij dat stoppen geen optie is.
diemth
Geplaatst: 11-10-15 22:56
Wat raar dat het in het buitenland goedkoper is. Mag ik vragen wat de prijsverschillen zijn? Ik heb het een jaar geleden ook 3 maand aan mijn paard gevoerd. Die was mij eigenlijk te dun en is er ook wel wat voller van geworden. Maar wat mij tegen staat is dat ik het gevoel heb dat het aangeprijsd wordt als een wondermiddel dat tegen de meest uiteenlopende kwalen zou moeten helpen (het zou onder andere goed zijn voor het immuunsysteem, tegen mok, tegen zomereczeem etc.).
Mijn paard heeft terwijl ik Lifeforce gaf een keelinfectie opgelopen waarna het heel lang duurde voordat hij echt herstelde. Was waarschijnlijk ook wel gebeurd zonder Lifeforce, maar de positieve effecten op het immuunsysteem vond ik dus wel tegenvallen. Ik ben toen dus ook gestopt, paard was wel netjes wat aangekomen, maar ik vond het te duur om te blijven geven terwijl de andere effecten voor mij wat tegenvielen.