Revalidatieverhalen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:34

Na bijna 3 maanden stilstaan en wat stappen mocht ik eindelijk erop stappen... het ging vrij goed al zeg ik het zelf! Maar we moesten rechtuit dus ik stapte een half uurtje de weg op en neer... Helaas hebben 2 achtelijke automobilisten hem schrik aangejaagd door snel na elkaar met 90 km/h langs te scheuren en bij iedere volgende auto nam hij een sprong opzij. Dit leverde mij dus een gebroken enkel op (in de sloot, uit de sloot, gevolgd door een bokparade). Hij gerevalideerd, ik in het gips...
Maar 1 troost, het gaat nu redelijk ok.

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 12:49

Oeps......Sterkte! Met je eigen revalidatie...!

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 17:05

Loky gaat a.s. dinsdag weer naar Emmeloord voor een nieuwe peesscan; dan hoop ik weer wat te mogen doen. Het ziet er nu aan de buitenkant wel OK uit, mooi dun enzo. Maar idd een week of 4 geleden een terugval gehad; ik reed alweer een beetje met 30 minuutjes draf erbij maar opeens werd het toch weer dik dus heb ik 'm weer stil moeten zetten. Nu stapt hij 2x daags een half uurtje in de molen en na a.s. dinsdag weet ik meer. Wel spannend als ik er weer op mag, want de eerste keer is niet echt makkelijk bij hem ~~}> daar weet Margreet ook alles van Haha! en die heeft dan ook aangeboden me te helpen als het weer zover is OK dan!

Dune

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 01:18

Mijn jaarling hengst (arab) heeft een fractuur in zijn sprongewricht, hij is geopereerd en de artsen in Utrecht zijn er erg positief over, temeer omdat hij nog zo jong is en niet zo mega zwaar. Hij belast zijn been goed en als hij zijn "bommetjesuurtje" heeft staat ie te dansen, te springen en te slaan op (ook met zijn "zere" been) Toen we hem ophaalden uit Utrecht heb ik gelijk een afspraak gemaakt (9 feb) voor controle en dan worden eventueel wanneer alles goed zit de pin en de schroef verwijderd die nu in zijn been zitten. Ik heb die datum bewust vast laten leggen omdat ik dan een datum heb om naar toe te leven, afstrepen zeg maar.
De revalidatie zal nog zwaar worden, denk dat ik veel met hem aan de hand moet stappen, nou dat wordt nog wat want hij is al een heel mannetje en als ie op zijn achterbenen staat is ie erug groot.
Maar goed, dat zien we dan wel weer, komt tijd.... komt raad......
Hebben jullie nog goede tips (buiten de hele dag om hooi, speeltjes en af en toe een berkentak om) om hem de stalrust wat ver aangenamen?
Alle tips zijn welkom!!!!

Greetz Mirriam[/img]