Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
callychanel schreef:Ik weet het niet meer. Ik had de knoop doorgehakt om haar vanmiddag in te laten slapen, omdat ik het niet wil uitstellen.
Nu heb ik hier ruzie, want mijn ouders gaan op vakantie en zijn nu boos dat dat altijd op dit soort momenten komt. Ik kan hier ook niks aan doen.
Ik weet het echt niet meer
Rizette schreef:Dierenartsen zullen hun uiterste best doen en doorbehandelen tot het helemaal niet meer gaat ,zij willen gewoon beter maken en dat is ook logisch , jij bent diegene die bepaalt tot hoever dat zinvol voor jou en je paard is . Dit klinkt nu heel hard maar ik spreek uit ervaring dat de grens van je paard belangrijk is , en die kun jijzelf het beste inschatten .
Onze dierenarts kon ook haast niet geloven hoe slecht het ging met ons paard want hij zag er nog goed uit.
Daar deed ik ook alles aan wat mogelijk is , 8 grote emmers slobber at hij per dag nog op maar hij was nooit meer blij .
Maar om suf te geraken had hij minder dan de helft van de gebruikelijke dosis nodig en toen zei de dierenarts ook meteen dat dat toch wel een teken was dat hij veel slechter was dan gedacht .
Als je zelf uit wil stellen moet je dat doen , doe je dat voor een ander zou ik het niet doen .
Zorg dat je zelf helemaal achter je beslissing staat wat je ook doet .
Nogmaals sterkte de komende dagen .