Hoi mensen!
Sorry dat ik niets meer heb gepost, zit vrijwel altijd mobiel dus vandaar dat ik nog geen foto's en filmpjes heb geüpload.
Momenteel ben ik ook niet thuis, dus hopelijk kan ik dit weekend even wat uploaden (ook filmpjes op YouTube).
De wond is erg klein, ik denk misschien 1,5 cm groot nu!
De korst mag ik nu laten zitten, hij is netjes aan het helen. 
De controle zag er ook heel goed uit, hij is opnieuw gescoopt en je zag duidelijk verschil!
Ik heb thuis op de computer 2 filmpjes en zijn röntgenfoto staan, deze zal ik nog uploaden voor jullie.
Het ene filmpje is de scopie onder arbeid, dus voor de operatie.
De andere is de laatst gemaakte scopie, van afgelopen maandag, 2,5 weken na de operatie.
Verder mag ik over 1 week en 6 dagen intussen alweer op gaan bouwen onder het zadel, iets waar ik persoonlijk erg naar uit kijk! Ik denk dat Djodjo daar ook wel naar uit kijkt, hij is nu wel tevreden maar op momenten verveeld hij zich, en aan de hand buiten met wandelen is hij enorm enthousiast.. Soms zelfs té, resulteert tot met zijn hoofd gooien en aanstalten maken om te steigeren, vreemde pony. (Pik dat uiteraard niet van hem, maar vind het wel begrijpelijk want normaal liep hij onder het zadel met veel plezier dik 1-2 uur per dag)
Tot zo ver de update