Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mijn danmalige rijpony komt hooguit 2x per jaar op een andere lokatie en we rijden aan de overkant in de bak. 
Ashley5760 schreef:Elk jaar deze tijd is er rhino. En vorig jaar is er hoop paniek gezaaid terwijl het helemaal niet meer als andere jaren was.
Natuurlijk vervelend en triest voor de mensen die het op stal hebben maar al die stennis is nergens voor nodig als iedereen zijn verantwoording neemt en ik weet niet beter dan dat dat al jaren goed gebeurd
Keet schreef:Ashley5760 schreef:Elk jaar deze tijd is er rhino. En vorig jaar is er hoop paniek gezaaid terwijl het helemaal niet meer als andere jaren was.
Natuurlijk vervelend en triest voor de mensen die het op stal hebben maar al die stennis is nergens voor nodig als iedereen zijn verantwoording neemt en ik weet niet beter dan dat dat al jaren goed gebeurd
Gelukkig maakt de stal in kwestie er geen stennis over. Ze zijn zeer open over de kwestie, hebben iedereen netjes geïnformeerd in de omgeving en hebben op stal zeer snel en kundig gehandeld.
Zijn alleen maar verliezers als het om Rhino gaat. Merries met ontzettend veel verdriet, eigenaren met zeer veel verdriet en de angst om de andere veulens ook nog te gaan verliezen.
Als iedereen rustig blijft, zich netjes aan de voorschriften houd en waakzaam is, dan is het misschien niet zo'n massahysterie als vorig jaar.
Frederieke_ schreef:Het is niet mijn bedoeling om paniek te zaaien, maar ik wil toch mensen attenderen dat ik heb gehoord (in de wandelgangen) dat het Rhino virus weer heerst.
Klopt dit? ik had al wat gelezen toen ik op rhino zocht in de zoekfunctie... (een vriendin van mij wees mij hierop)
in dat geval hou ik mijn pony in ieder geval weer een tijdje thuis....
Groetjes,
Frederieke_
Frederieke_ schreef:ik ga op dit moment ook gewoon met mn pony naar buiten hoor/op wedstrijd whatever, maar als ik hoor dat het in lelystad heerst zal ik even een maandje thuis blijven tot het over is...