Bassenqua schreef:Complimenten hoor TS, wat een verschil met waar hij weg kwam.
Ook ik lach hier in mijn vuistje dat je dit hebt kunnen bereiken door middel van homeopathie, ook ik werk véél met alternatieve manieren en weet dus dat het werkt, heb al vaker kleine wondertjes zien gebeuren.Top dat je ondanks je eerdere weerstand hier tegen het toch aan gedurfd hebt om op de alternatieve manier te starten. Ik ben blij voor je paard dat je dit gedaan hebt.
![]()
Wel jammer dat je de behanndelwijze niet in het topic wil zetten, hierbij hoeft de naam van de behandelaar niet vermeld te worden. Ben er nieuwsgierig naar maar ben niet zo van de PB's.
Zoals ik in een eerder berichtje noemde is de behandelwijze bij Fiek gewoon homeopathie geweest..
Echter heb ik de reguliere geneeskunst hier wel nodig gehad voor het stellen van die echte diagnose.. Dat zou de homeopaat ook kunnen maar dan heb je niet de 'bewijzen' om de groep mensen die daar niet in gelooft, te laten zien wat het resultaat is en dat hij ook echt die ziekte had..
Zelf heb ik geen bewijzen meer nodig
Ben zelf uiteindelijk ook door haar behandeld want de rolstoel stond al klaar ivm ernstige fybromyalgie maar sinds haar behandeling kan ik alles weer en leef ik nagenoeg pijnvrij (waar ik vanaf mijn 15e al zware pijnstillers moest slikken..)
Top dat je ondanks je eerdere weerstand hier tegen het toch aan gedurfd hebt om op de alternatieve manier te starten. Ik ben blij voor je paard dat je dit gedaan hebt.