Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Wat gek dat Veerust bij jou niet werkte Yinnar. Ik heb 2 keer veerust gebruikt (in 2 verschillende jaren) en het werkte perfect. Na een kwartier lagen alle luizen dood boven op de vacht. Een week later moet je het herhalen om de uitgekomen eitjes nog te doden.
De dierenarts verkoopt natuurlijk liever zijn eigen dure spul.
Yinnar schreef:Cookies schreef:Wat gek dat Veerust bij jou niet werkte Yinnar. Ik heb 2 keer veerust gebruikt (in 2 verschillende jaren) en het werkte perfect. Na een kwartier lagen alle luizen dood boven op de vacht. Een week later moet je het herhalen om de uitgekomen eitjes nog te doden.
De dierenarts verkoopt natuurlijk liever zijn eigen dure spul.
Zowel veerust gebruikt als veeluis (poeder) werkte totaal niet en het verspreidde zich alleen maar meer. Ik heb vorig jaar van de veearts spul gehad en dat werkte direct. Op advies nog een keer herhaald en ik heb die krengen niet meer terug gezien. Qua kosten was het zowat 3x niks meen ik me te herinneren. Veerust was duurder. Je krijgt van dat spul maar een paar ml. mee omdat je het moet mengen met water..
geerke schreef:is dat niet dimpylate?Slaat het goedje wit uit met mengen met water?
Dat is echt gif maar het werkt wel.
donna123 schreef:Ik heb nog steeds niks gekocht. Omdat het te koud is om te wassen en luizenpoeder gaat echt niet door zo'n dikke vacht heen van een shet. Weet iemand een product of iets anders dat luizen dood zonder hem te wassen of te scheren en dat ook te gebruiken is bij een dikke vacht?