russel schreef:Wel een goede zadelpasser? Die zijn er maar weinig hoor.
O lees bodegraven, ben daar ook geweest, die spuiten graag in, kost je een berg, helpt geen bal, is pappen en nathouden......achteraf bleek, slecht passend zadel en niet goed op de hoeven. Moet vast ook gemasserd gaan worden daar op de rug? en komt hij met dat hamertje, poem klaar kassa....beetje kneden....
Die ervaring heb ik absoluut niet in Bodegraven, ben juist super goed geholpen! In 1e instantie kwam er een flinke afwijking in de hals naar voren op de foto's (C6/C7 staan ontzettend afwijkend tov elkaar), zéér waarschijnlijk aangeboren want als het door trauma was gebeurd hadden we het geweten en grote kans dat ie het dan niet overleefd had.
Heb echt heel fijn kunnen overleggen met meerdere DA's en daarna dus toch maar rug en hals ook nog op de echo. Wel lichte overvulling vd facetgewrichten op C6/C7 en heb zelfs gevraagd of het ingespoten moest worden, of ze dat zouden adviseren, maar was niet nodig. 'Gelukkig' kwam ook de irritatie op de rug duidelijk naar voren op de echo en dat was het laatste puzzelstukje voor mij om de klachten te verklaren. Daar was de DA het ook mee eens, waarschijnlijk hebben we de hals bij toeval ontdekt en tijd moet leren hoe dat zich gaat houden straks. Het is niet niks wat er zit maar omdat het aangeboren is en hij klinisch niks afwijkends laat zien kan het 'bij hem horen'. Een voorspelling durfden ze zich niet aan te wagen, omdat ze het nog nooit gezien hadden. Maar het voordeel is dat ik het nu weet en er dus rekening mee kan houden!
Al met al is er dus geen naald (nou ja, eentje voor de verdoving vd foto's) of hamer in de buurt van m'n paard geweest en heb ik er echt een goed gevoel aan over gehouden! Veel overleg, mijn inbreng werd ook serieus genomen en er is écht mee gedacht.
Het liefst hadden ze hem in de aquatrainer (
) of op het land.
. Hij staat niet in mijn profiel, want die is al jaren niet bijgewerkt..