sandra, ik volg jullie al een tijdje, en ken het verhaal van desert natuurlijk al, maar dit geeft meteen een hoop duidelijkheid. zit nu nog te slikken, en zal donderdag dan ook heel hard duimen dat alles goed komt, en dat ze op een waardige manier nog een tijdje mag genieten bij jullie.
waar ze het echt supper goed heeft. je hebt een prachtig stel paarden, waarvan ik en een aantal andere boksters de eer hadden om de veuleens te komen knuffelen. en wat ben ik blij dat gedaan te hebben. ik heb kunnen zien, en ondanks ze niet te dicht bij kwam straalde ze rust en eerlijkheid uit.
stal keesage zal niet het zelfde zijn zonder haar, ik heb diepe respecht wat jullie (ik zeg wel steeds jij maar rene hoort er net zo goed bij) allemaal voor de paardjes over hebben. en ik gun het jullie en desert dan ook zo dat jullie ondanks alles nog een lange tijd van elkaar mogen genieten.
ik zal donderdag aan jullie denken en de update's in de gaten houden.
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties en het meeduimen as donderdag.
Ik had vandaag een moeilijk dagje, ik zou het vandaag laten weten aan arts als ik me zou bedenken en wat heb ik zitten twijfelen.... Pfft...ik vind het gewoon zo moeilijk om een paardje als Desert daar achter te laten,maar ja wie A zegt.....
Het is zo moeilijk uit te leggen, maar ik zou iedereen een paardje als Desert gunnen,ik leer van haar nog iedere dag,zo'n wijs en byzonder dier en dan denkt de mens de wijsheid in pacht te hebben
Ik kan me helemaal voorstellen hoe Desert voor jou moet voelen, en wat is ze mooi! Dit zullen weer zware dagen worden, maar tot nu toe hebben jullie je ook overal dapper doorheen gevochten, dus dat gaat nu vast en zeker weer lukken.
Ook ik duim voor jullie mee!
Zilkesteyn70
Geplaatst: 25-09-12 08:40
Wat een verhaal zeg, heel veel sterkte de komende dagen Ik hoop dat Desert er goed door komt
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-12 12:28
Dank jullie wel,nu het gaat naderen word ik steeds nerveuzer
soms zegt 1 foto meer dan 1000 woorden...
Meavey
Geplaatst: 25-09-12 12:56
Weet je San zelfs als je haar moet laten gaan weet je dan wel dat je alles eraan gedaan hebt, dat is ook heel wat waard, en weet je ook zeker wat er nu aan de hand is. Hebben wij ook voorgehad met een hond, was zo slecht aan het worden dat we het eigenlijk al wisten, toch foto laten maken, al zeiden ze dat je daarop misschien wel niks zag, maar toen waren er toch 3 gezwellen te zien, dus weet je in elk geval waarom je afscheid neemt, en dat het de juiste keus is. En wie weet vinden ze iets heel anders? Of het nu goed of slecht nieuws is je zal dan wel weten waar jij en Desert aan toe zijn, en alleen dat zal al wel een opluchting zijn.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-12 16:16
Meavey, ja klopt helemaal,juist die onzekerheid sloopt ons hier. Maar er kan ook helemaal niets uit komen,daar hou ik ook rekening mee,arts denkt tumor en ik ben mijn gevoel een beetje kwijt. Toen ze net ziek werd heb ik aan blaas,baarmoeder of uier gedacht.Ik had iig wel gelijk dat er meer dingen spelen in haar lichaam en het niet uit 1 ziekte bestond,daar kreeg ik nog wel compliment voor van de arts...
Ze was vandaag wel in erg goede doen,lekker gebokt en galopje gemaakt in de wei,dat was lang geleden. Wie weet valt het mee en kan ze met die prednison oud worden,alleen dan geen veulens meer voor haar en dat maakt ons niet uit,maar zelf was ze erg van slag dat ze niet gedekt werd dit jaar( lees Wynn stond 2 hekken verder,voor het geval er weer een hek opengemaakt werd )
Iig heb ik lekker getut en veel foto's gemaakt vanmiddag
jolandje
Geplaatst: 25-09-12 20:48
wat een prachtige foto san, die is mooi om in te lijsten , morgen gaat desert naar de kliniek toch? dan wil ik jullie nu alvast heel veel sterkte wensen
Joscaa
Geplaatst: 25-09-12 20:50
jolandje schreef:
wat een prachtige foto san, die is mooi om in te lijsten , morgen gaat desert naar de kliniek toch? dan wil ik jullie nu alvast heel veel sterkte wensen
sterkte vandaag san verwen Desert maar lekker, maar dat komt vast goed
merrieveulen
Geplaatst: 26-09-12 07:38
Inderdaad een heel mooie/ lieve foto! Ook vanuit hier heel veel sterkte en succes gewenst voor vandaag (en alvast voor morgen), ik blijf voor jullie duimen!
Sterkte vandaag met haar naar ginds weg te brengen en hopelijk krijg je antwoorden!
Twinklestar
Geplaatst: 26-09-12 12:11
Lieve San en Renee, ook vanuit Zeeland wensen wij jullie heel veel sterkte met Desert vandaag en morgen .
Hopelijk vinden ze iets waar ze een behandeling voor hebben en mocht het niet zo zijn en er niets meer aan te doen is bedenk dan dat haar wellicht een hoop lijden bespaard word.
Alleen jullie kunnen ,samen met de artsen , de juiste beslissing nemen vanuit jullie hart en uit liefde voor Desert.
Wij duimen hier op de goede afloop.
Veel liefs, Kitty & Cees.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-12 16:42
Dank jullie wel allemaal....echt lief hoe iedereen meeleeft... Rene is nu onderweg met Desert naar Utrecht,ik ben bij de kudde gebleven,wat wijs was,Wynn ging zo uit zijn stekker dat ik hem op stal moest zetten,is na zijn koliekoperatie niet bevordelijk voor hem. Keyemsi kwam bijna door de hekken heen zijn mama achterna en ook Desert ging flink tekeer in de trailer....
Bijzonder hoe hecht onze kudde is,alles was van slag,behalve Kanika die stond echt te kijken van Men waar maken jullie je druk om
Ik heb wel fijn middagje gehad met mijn meisje en ook just incase afscheid genomen,maar we gaan ervoor dat ze morgenavond weer op stal staat,waar ze hoort.....
Pfft en nu komt het spannendst nog morgen en dat afwachten bij de telefoon is zo slopend.....
Maar we doen er goed aan,ze is gisteren en vannacht weer slecht geweest,veel liggen etc