Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joan73 schreef:Hallo Zapata,
Hoe gaat het er nu mee? Ik ben bezig om ook met Cimetidine te starten, maar mijn DA is er niet erg happig op. Misschien dat ik het via de jouwe kan proberen?

Joan73 schreef:Zo, geregeld. Mijn DA was niet bekend met behandeling met Cimetidine, maar heeft zich ingelezen en schrijft een recept uit. Apotheek ook al gebeld, 120 stuks (4,5 per dag - 1x 3750 mg) à 800 mg zal me tussen de 40 en 60 euries kosten. Niets van te zeggen. Met DA afgesproken een fotoweekboek bij te houden. Met meetlatje erbij en melanomen nummeren. Jemig, spannend hoor. Nu dat 1 van de melanomen dermate groot wordt dat deze tegen haar bil schuurt en irritatie veroorzaakt, ga ik het toch echt proberen. Het schijnt weinig tot geen bijwerkingen te geven....
Ik ga uit van het beste.... wish me luck!
yvonnedv schreef:Wij zijn maandag begonnen 3 maal daags 1 bruistablet van 800 mg. DA heeft ze zelf opgehaald bij de apotheek 37, per 60 stuks en is geweest om foto's te maken en te meten. Over drie weken komt hij weer.
[ Afbeelding ]
Dit zit in zijn koker, is ca. 6x6x4, met operatief ingrijpen krijg je zwelling en met bevriezen en chemozalf ook met de kans dat hij dan niet kan plassen, daarom proberen we eerst dit.
?
yvonnedv schreef:Ons schimmeltje heeft ook nogal wat melanomen die nog niet voor problemen zorgen maar die in zijn koker baren me toch wel wat zorgen. Als het betaalbaar is wil ik graag een kuur met cimetidine doen voordat er problemen ontstaan.