Hij heeft zijn "onderbeen" verdoofd en toen liep Miro wel goed. Op de röntgen was wel een klein fractuurtje te zien maar hij wist niet zeker of dat de "boosdoener" is. Morgen gaan ze nog wat lager verdoven en als hij dan kreupel loopt dan is het waarschijnlijk het kleine fractuurtje dat ze op de foto zagen maar als hij goed loopt dan moeten ze dus nog verder gaan zoeken
Morgen gaan ze meer foto's maken en eventueel ook nog een echografie en met verdovingen verder
ter Braake heeft morgen wel een aantal operaties dus hij weet niet of hij morgen nog aan Miro toekomt..dan wordt het dus vrijdag.
Ik begin steeds meer gemengde gevoelens te krijgen...Vandaag kwam ik om 17 uur op mijn werk en toen zat daar al een collegaatje die me vertelde dat ik kantoor moest bellen. Ok ik gebeld kon ik weer naar huis rijden
en morgenochtend moet ik weer bellen en dan zal ik wel de wind van voren krijgen maar dat kan me geen reet schelen....Miro gaat voor en als ik daardoor mijn baan verlies jammer dan!!
moet voelen of
maar nu voel ik me
Mensen die zo met dieren omgaan daar hoef in niets mee te maken te hebben
Als Miro morgen nog niet thuis komt dan ga ik hem opzoeken en een knuffel geven
Het zit in ieder geval aan de achterkant van de kogel/koot/hoef maar morgen gaan ze alle zenuwen afzonderlijk verdoven om erachter te komen welke de boosdoener is. Nog even geduld dus. Miro vind het allemaal wel best en was behoorlijk gek toen we hem gisteren in de paddock zette
) Hij vertelde mij dat als ze de hoef verdoven dat Miro kreupel blijft lopen. Het zit dus toch in de kogel en moren gaan ze zoeken wat ze daar kunnen uitsluiten en wat er dan over blijft. Het kan alleen eventueel nog in het hoefbeen zitten (please laat het dat niet zijn....
We zullen zien...