Waarom nou????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 23:14

De arts die Miro vandaag behandeld heeft heb ik vanavond aan de telefoon gehad. ter Braake heeft Miro onderzocht en zag inderdaad dat Miro zowel op de volte als op een recht stuk behoorlijk kreupel is. Of hij nou rechtsom of linksom loopt, hij blijft kreupel Afbeelding Hij heeft zijn "onderbeen" verdoofd en toen liep Miro wel goed. Op de röntgen was wel een klein fractuurtje te zien maar hij wist niet zeker of dat de "boosdoener" is. Morgen gaan ze nog wat lager verdoven en als hij dan kreupel loopt dan is het waarschijnlijk het kleine fractuurtje dat ze op de foto zagen maar als hij goed loopt dan moeten ze dus nog verder gaan zoeken Afbeelding Morgen gaan ze meer foto's maken en eventueel ook nog een echografie en met verdovingen verder Afbeelding ter Braake heeft morgen wel een aantal operaties dus hij weet niet of hij morgen nog aan Miro toekomt..dan wordt het dus vrijdag.Afbeelding Ik begin steeds meer gemengde gevoelens te krijgen...

Vandaag kwam ik om 17 uur op mijn werk en toen zat daar al een collegaatje die me vertelde dat ik kantoor moest bellen. Ok ik gebeld kon ik weer naar huis rijden Afbeelding en morgenochtend moet ik weer bellen en dan zal ik wel de wind van voren krijgen maar dat kan me geen reet schelen....Miro gaat voor en als ik daardoor mijn baan verlies jammer dan!!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 12:45

Nou ik heb net mijn baas gesproken...ik ben ontslagen. Ik weet niet of ik me nou Verdrietig moet voelen of Haha! maar nu voel ik me *LOL* Mensen die zo met dieren omgaan daar hoef in niets mee te maken te hebben Boos!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:55

Jeetje meid,wat erg voor je! Ik volg je verhaal al een tijd,en het lijkt me echt vreselijk om in de onzekerheid te moeten zitten en dan ook nog te horen krijgen dat je op je werk ook mag wegblijven! Maar inderdaad..Mensen die zo makkelijk over dieren denken zou ik ook niet willen kennen!
Heel veel sterkte en laat het weten zodra je meer hebt gehoord!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:16

Ik had je al een pb gestuurd... maar lees nu dit...
Nou dit kan je er ook nog wel bij hebben.
Sterkte!!!!!!!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:31

Hai Anja,
Wat een stress zeg allemaal. Wat je werk betreft, de baantjes liggen helaas op het moment niet voor t oprapen, ik denk dat je ergens nog blij mag zijn dat je weg bent daar ook, wat een stelletje halve gare, helamaal toen ik hoorde dat het maar om een paar uurtjes ging. Miro gaat voor en je hebt een diploma, dus wie weet heb je gauw weer wat anders.
Mocht het fractuurtje het probleem zijn, is daar wat aan te doen???Of ben je weer een jaar aan het stappen, voordat je weer aan de slag kan. NOu goed, dat is van latere zorg, nu eerst maar hopen op een goede uitslag en verloop. Hou je taai, groetjes Kim.

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:29

Anja, wat een problemen allemaal!!! Wat oliebol dat je ontslagen bent, ik ben ook al zo vaak weg gegaan op het werk omdat ik met de paarden onverwacht naar de DA moest. zoals laatst, toen mijn paard aan koliek geopeerd moest worden. Toen was ze bijna dood, en dan kan me het werk ook niet schelen. Mijn vorige paard (je kent denk ik mijn verhaal wel) had ook een peesblessure en rugblessure. Ik weet wat je doormaakt!! Heel veel succes en hou je taai!!

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:35

Jeetje Anja, wat een kloteperiode zeg! Misschien valt het toch allemaal mee, probeer de moed nog niet te verliezen he?

En wat betreft jouw werkgever.......daar heb ik echt geen woorden voor.
Ronduit schofterig is het.

Veel sterkte meid.

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 13:02

en het is inmiddels vrijdag, wat is de uitslag

succes met de uitslag

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 15:02

Ik weet het nog niet..Frerik ter Braake is de arts die Miro onder zijn hoede heeft maar die had gisteren nogal wat operaties en toen ik van morgen belde of ze al wat meer wisten was hij weer aan een operatie bezig Scheve mond Als Miro morgen nog niet thuis komt dan ga ik hem opzoeken en een knuffel geven Verdrietig

yesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 19:44

sterkte... hoop echt dat ie weer snel naar huis mag en dat alles goedkomt Verdrietig en wat rot van je baan...bah, ik heb dat ook eerder meegemaakt Boos! zoek je straks weer beveiligingswerk, of zal ik m'n ogen voor je openhouden in andere branches? eerst miro maar beter laten worden idd....

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 19:49

Ik kan receptie/telefoniste, cafe of eventueel kantine of sportcafe, catering, winkelverkoop...Ik heb me al ingeschreven bij 3 uitzendbureaus en maandag ga ik even naar het CWI om uit te zoeken wat ik precies moet doen en bij die ik een bezwaarschrift moet indienen tegen mijn ontslag....

xxxmelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:58

AnjaKos schreef:
Ik weet het nog niet..Frerik ter Braake is de arts die Miro onder zijn hoede heeft maar die had gisteren nogal wat operaties en toen ik van morgen belde of ze al wat meer wisten was hij weer aan een operatie bezig Scheve mond Als Miro morgen nog niet thuis komt dan ga ik hem opzoeken en een knuffel geven Verdrietig

en intussen tikt hun geldklokje ook zeker door he.
Bah wat schofterig om je zooo lang te laten wachten ik vind het niet normaal!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 15:27

Melody: Is niet schofterig, er staan paarden die al langer dan Miro wachten op een operatie (zoals een Shire met straalkanker bijvoorbeeld Scheve mond ) en Miro heeft geen ernstige kwaal. Operaties gaan nou eenmaal voor.

Gisteren kon ik niet langer zonder Miro en ben naar Emmeloord geweest..ik moest hem ff zien. Astrid Bos was er ook en heeft uitgelegd wat ze tot nu toe uitgesloten hebben. Op de röntgen en echografie was te zien dat het bot en de pezen in ieder geval heel goed zijn...dat is een groot +punt. Lachen Het zit in ieder geval aan de achterkant van de kogel/koot/hoef maar morgen gaan ze alle zenuwen afzonderlijk verdoven om erachter te komen welke de boosdoener is. Nog even geduld dus. Miro vind het allemaal wel best en was behoorlijk gek toen we hem gisteren in de paddock zette Haha! Het was etenstijd en Miro wou graag zijn "villa" in Knipoog

Dinsdag mag hij hoop ik wel naar huis...

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 22:34

Vandaag heb ik met meneer van Muyswinkel gesproken (ze zijn blijkbaar met 3 verschillende artsen mijn paardje aan het onderzoekn Bloos! ) Hij vertelde mij dat als ze de hoef verdoven dat Miro kreupel blijft lopen. Het zit dus toch in de kogel en moren gaan ze zoeken wat ze daar kunnen uitsluiten en wat er dan over blijft. Het kan alleen eventueel nog in het hoefbeen zitten (please laat het dat niet zijn....Boos! ). Nog langer wachten dus..... Scheve mond Hij is nu al 7 dagen weg en ik verveel me dood en mis mijn vriend enorm... Boos!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:25

Hai Anja, schiet niet erg op he, maar je hebt wel de luxe dat er met 6 paar goeie ogen naar hem wordt gekeken en 3 mensen weten er altijd meer dan 1 moet je maar denken. Ik duim met je mee! Ennuh, mocht je je zoooo erg vervelen, dan mag je best met Gossie stappen hoor, want dat begint mij behoorlijk te vervelen, haha.
Nou, succes en hopelijk tot gauw met goed nieuws!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 11:13

Miro komt vandaag naar huis maar ze hebben nog steeds niets echt iets kunnen vinden en Miro is al dat geprik in zijn voet goed zat Boos! We gaan 6 weken wandelen en dan terug om hem klinisch te onderzoeken hoe het gaat, is het nog niet goed dan kunnen we nog een MRI laten maken maar dan moet Miro natuurlijk onder narcose. : Scheve mond Ik heb er al vanaf het begin een heel naar gevoel bij en ben nog steeds bang dat dit Miro's laatste winter weleens zou kunnen zijn....Ik laat hem geen onnodig pijn lijden en als we met de MRI iets vinden wat niet goed komt dan slaapt hij gelukkig al en kan ik tijdens de narcose beslissen wat te doen en dan heb ik er vrede mee....

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:00

Jeetje wat een K.... verhaal..
Nou wel blij dat Miro in ieder geval weer thuis komt maar behoorlijk k.. dat je nu nog geen stap verder bent.
sterkte

sparky5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:47

he hoi hoi,

nou nou jeemipie he wat klote allemaal, maar inderdaad in emmeloord ben je zeker in goede handen tenminste ik was dat wel met me paardje ik had ook frerik ter braake en uiteindelijk ook de hoefsmid hans , en die hebben het probleem opgespeurd het verhaal staat hier ook bij medisch bij zweer in het kwartier, dus als je daar meer uit kan halen lees gerust!
ik zal je ook een PB sturen oke ? kunnen we communiceren!
Groetjes joyce en sparky

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:30

Hai Anja, wat een ontevreden gevoel heb je dan he als ze nog niks verder weten. Ik zie je vast gauw op stal.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 18:33

Nou donderdag dus Miro opgehaald met gemengde gevoelens en Miro's humeur werkte ook niet mee Boos! Ik dacht dat hij wel vrolijk zou zijn nu hij met "het vrouwtje" mee mocht maar het leek er op dat Miro het opgegeven had, hij was erg afstandelijk, net alsof nils hem meer kon schelen en hij was zo verdacht rustig dat ik nog maar even nagevraagt heb of hij niet onder verdoving was..Ook op de trailer was hij vreselijk onrustig en stond al bokkend achter de auto (hij had zelf gepresteerd om de pin die de stang achter zijn kont op zijn plek houdt eruit te krijgen Scheve mond ). Hij was helemaal bezweet toen we op stal aankwamen en had geen hap van zijn hooi gegeten Boos! Hij was echt niet in zijn hum maar na 3 dagen op zijn vertrouwde stalletje is hij weer gewoon Miro Lachen Ik snap wel dat hij het zat was op de kliniek, ze komen hem alleen maar uit zijn box halen om hem in zijn voet/been te prikken met naaldjes Boos! Hij kan nu even 6 weken bij komen en ik verwem hem nog meer dan anders en probeer hem zo veel mogelijk afleiding te geven..meer kan ik helaas niet doen. Nu maar afwachten... Scheve mond Scheve mond Scheve mond

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:24

Hai Anja, fijn dat ie weer op stal is he. Ik denk gewoon dat ie flink beledigd was, dat ie zolang bij je weg was.
Spannend de komende paar weken....
Succes met stappen.Doei doei

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 21:20

hey anja,tsjees wat een gedoe allemaal joh!!(zat net ff flink te schelden op je ex-baas wat een L*L van een vent joh! bah) ik zal voor jou en miro duimen de komende weken en hoop voor je dat je snel een andere leuke baan vindt met een baas die dit soort zaken wel kan begrijpen en dat het goed komt met je paard!! groetjes patrice

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 13:18

Ik heb over 10 minuutjes een sollicitatie gesprek bij de Ierse Pub hier in Huizen Haha! Zit wel goed OK dan!

xxxmelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 17:44

ooo leuk een irisch pub waar dan kom ik eens ffetjes naar je toe

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 14:59

I got the job *LOL*) Toffe mensen OK dan! Mike en Sylvia zijn de eigenaren van Holy Moly, Mike is een Engelsman (of Ier, dat weet ik niet precies Scheve mond ). Ik begin morgen en eet vanavond mee met de vaste club klanten en collega's Haha! en natuurlijk voetbal kijken :-P Het wordt erg wennen en een hoop leren maar het belangrijkste is wel: hou ik het vol of niet Rolleyes We zullen zien... Knipoog