Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Goos_hoeve schreef:Arethe, daar kan ik niet over oordelen. Maar misschien helpt het om vriendelijk doch duidelijk dingen uit te leggen, misschien word het dan ook sneller geaccepteerd.
Echter moet ik wel bekennen na het zien van het profiel van ts, vind ik de foto's niet al te vriendelijk maar dat zijn moment opnames dus daar kan ik verder niks over zeggen.
xDeena_ schreef:Ik denk na.. Sorry hoor. Ik ga het er met de eigenaar over hebben hoe en wat hij graag wil dat we doen. Maar we doen heus wel rustig aan met haar hoor. Ik wil niet veel zeggen maar we springen bijna nooit, een x in de 2 maanden ofzo.
(lees: ribben, heupbeenderen, ruggengraat abnormaal zichtbaar)
Klopt, rustiger aan doen we sowieso! Uitstappen doen we ook goed, tot ze op adem is. Maar als haar temperatuur normaal is kan bezweet terug zetten geen kwaad toch?
Over het onwetende, dat klopt sowieso wel.xDeena_ schreef:Bedankt ginaKlopt, rustiger aan doen we sowieso! Uitstappen doen we ook goed, tot ze op adem is. Maar als haar temperatuur normaal is kan bezweet terug zetten geen kwaad toch?
Over het onwetende, dat klopt sowieso wel.
Heb trouwens vandaag aan de eigenaar gevraagd wat de bultjes nou zijn, en het zijn geen gallen, het zijn toch insectenbeten.
TaTeSaZo schreef:Wou eerst niet meer reageren maar doe het toch. Ik heb namelijk Deena nooit voor dierenmishandelaarster uit gemaakt ik heb alleen hun en niet alleen haar (dat zij toevallig er altijd bij was kan ik niks aan doen) verteld dat ze rustiger aan moesten doen dat ze daar niks mee deden met me advies vind ik gewoon rond uit slecht.
Heb div malen ook gezegd me maken allemaal fouten.
Maar ik was degen die ook afrade om die ponyritje te gaan doen het in nooit commentaar geweest het was een advies ze deed daar niks mee behalven tegen andere zeggen dat commentaar is.
en lees net dat de dag toch te veel voor de was tuurlijk goed dat ze eerder terug gebracht is en een deken om kreeg maar in mijn ogen hadden jullie dit niet met der moeten doen. En dat ze toch gegaan is heeft niks met ontwetendheid te maken het was gewoon het bewijs dat ze het advies van andere had moeten opvolgen.
En de bulten op der benen zijn echt geen insektenbeten maar goed er wordt al rustiger met der gedaan en dat doet me goed om ook te lezen.
Verder las ik ergens dat ze bang was om naar stal te komen voor mij hoeft ze echt niet bang te zijn en ze mag gerust naar me toe komen als ze raad.
Ruzie met stalgenoot waardoor ik bedreigd ben.. Iniedergeval bedankt voor het advies. geerke schreef:xDeena_ schreef:Bedankt ginaKlopt, rustiger aan doen we sowieso! Uitstappen doen we ook goed, tot ze op adem is. Maar als haar temperatuur normaal is kan bezweet terug zetten geen kwaad toch?
Over het onwetende, dat klopt sowieso wel.
Heb trouwens vandaag aan de eigenaar gevraagd wat de bultjes nou zijn, en het zijn geen gallen, het zijn toch insectenbeten.
uitstappen tot ze op adem is wil zeggen dat ze eerst buiten adem moet zijn...een bejaard paard is geen cross brommer
aerdenhout1 schreef:Als ze zitten net boven de kogel aan de achterkant, dan kan dat totaal geen kwaad!
Dat noemen ze ook wel.... kan even niet op de juiste naam komen... maar zoiets als gulden sporen!
Laat eerstvolgend bezoek op jullie stal van de dierenarts even kijken en ik weet bijna zeker dat die gaat zeggen, niets aan de hand, kan geen kwaad bij een ouder paard!!
Kijk anders eens of je een foto kan plaatsen, trouwens als het een insekten beet is gaat dat ook binnen een dag of 2 over!