Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb speciaal voor hem een weekje vrij genomen. Mocht er meerdere malen gedruppeld moeten worden heb ik daar iig de tijd voor.
1 x per dag met atropine en de andere keren met iets anders (wat weet ik niet, zal wel antibiotica zijn). Het duurt 4 a 6 weken voor het implantaat zijn werk gaat doen. In die tijd kan hij nog een ernstige aanval van uveïtis krijgen zodat er 4 maal daags gedruppeld moet worden. Als het goed blijft gaan mag ik 2 x per dag druppelen gedurende een maand. Het zou een dag of 4 duren voor het vlies zich hersteld had en een dag of 10 voor het sneetje (hechting) geheeld zou zijn. Dit zou allemaal redelijk snel genezen. Als hij die 6 weken voorbij is, zou het allemaal goed moeten zijn. Als alles mee zit en goed blijft gaan kan ik hem vrijdag of zaterdag ophalen. De arts stelde voor om over een week of 6 nog een nacontrole daar te laten uitvoeren. De arts gaf aan dat de pupil weer gewoon zou functioneren. Het implantaat geeft geen garantie maar zou er voor zorg moeten dragen dat de aanvallen minder vaak opkomen of helemaal weg blijven. Een aanval zou ook minder ernstig zijn met zo'n implantaat, dus geeft dan minder schade aan het oog. In dergelijke gevallen zal wel gedruppeld moeten worden neem ik aan.
Hij was trouwens mooi slank geworden.
De arts gaf aan dat het een boefje was. Denk dat hij zijn houdini-kunsten in praktijk heeft proberen te brengen.

Pony is enorm verandert in positieve zin. Waardoor ik vermoed dat het al langer speelde. ( we hadden hem nog niet zolang). Hij heeft er totaal geen last van, wende erg snel en herstelde zich ook snel.