6e lendenwervel heel gevoelig, echo bij de kliniek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mystery1980

Re: 6e lendenwervel heel gevoelig, echo bij de kliniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 08:16

aftasten wat hij nog wel kan, beetje recreatief aan de slag.
Vind het ook nog moeilijk wat ik nu ga doen.

Wxyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:40

dat snap ik! hoe oud is je paardje? hebben ze je een bepaalde training geadviseerd?
sterkte ermee!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 11:30

pfoe dat is niet niks.... sterkte...
mag ik vragen wat de symptomen waren?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 11:48

Wow... dat is niet wat je hoopt te horen. Ik hoop dat jullie in ieder geval nog wel een fijne tijd tegemoet gaan!

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-12 16:06

mijn paard is 14 nu, we gaan bepaalde rugspieren trainen die het SI gewricht dan steunen, ik sta hiervoor onder begeleiding van een goede fysiotherapeut. Verder gaan we nog eea proberen met supplementen en als dat niet werkt kijken we nog naar inspuiten met hyaluronzuur en/of glucosamine. De symptomen waren zeer minimaal, de rug iets meer vasthouden, soms een onverklaarbaar sprintje, een enkele keer met koud weer wat stijf uit de stal komen, maar vooral mijn gevoel dat het niet helemaal goed was.

Roulette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 11:22

Ik lees nu pas je verhaal en onderga momenteel hetzelfde traject met mijn merrie. pony heeft echo gehad en toen geconstateerd dat de lendenwervels niet optimaal zijn. Door trauma in jeugd veroorzaakt, maar doordat we nu intensiever zijn gaan trainen ging het opvallen. Wij laten dinsdag inspuiten en hopen dan onder begeleiding haar beter te krijgen dan nu. Ik vind het erg moeilijk, maar wil haar nog niet opgeven. Ze is pas 8. Ben wel benieuwd hoe het jou verder verlopen is.