Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leorah schreef:Nou en zo zijn we weken verder en helaas is het niet over gegaan. Volgens onze DA is het waarschijnlijk toch een kieswortel-ontsteking en zal ze waarschijnlijk geopereerd moeten worden![]()
We hebben 5 juni een afspraak op de kliniek in klijndijk (onze eigen DA doet deze dingen niet zelf). Dan worden er foto's gemaakt van haar schedel om te kijken waar het precies zit en wordt onderzocht of en hoe het te opereren is. Als ze geopereerd wordt, kan ik er op rekenen dat ze, wanneer het idd dit is, maanden uit de running gaat zijn en toch wel enkele dagen op de kliniek moet blijven. Sjee, wie verwacht nou zoiets van wat begint met een simpele snotneus
clintonia schreef:Antibiotica in de ader?? Dit is een wonderpaard want de rest gaat daar aan dood. Ik ga ervan uit dat iedereen dat weet maar antibiotica mag absoluut niet in het bloed gespoten worden.
Setteli schreef:Mijn paard had ik heel lang een snotneus. En hoestte er ook behoorlijk bij.
Stuk of 3-4 endoscopieen en 3 AB kuren gehad en het bleef terugkomen. Zij stond ook op stro en kreeg hooi. Daar nooit problemen mee gehad, maar haar toch weer op zaagsel en vlas gezet en ze krijgt nu kuil.
Ze hoest niet meer en snot is ook niet teruggekomen. Ik was ook ruim 700 euro lichter.
Ik zou evt nog 1 AB kuur proberen, maar dan in combinatie met vlas en kuil en zoveel mogelijk frisse lucht, buiten staan e.d.
Sterkte