Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daks schreef:dank jullie allemaal.
Gisteravond ben ik weer bij hem geweest en hij staat alleen maar down en te zweten.
Ze denken zelf dat er meer in die hoef zit maar dat is nog even afwachten.
Ibalia schreef:Daks schreef:dank jullie allemaal.
Gisteravond ben ik weer bij hem geweest en hij staat alleen maar down en te zweten.
Ze denken zelf dat er meer in die hoef zit maar dat is nog even afwachten.
Hebben ze het dan over meer pus of dat er daadwerkelijk iets inzit wat er niet hoort, iets scherps..bv een spijker oid?
Bumblehorse schreef:een hoefzweer is dat het zelfde als een blein in de hoef? want die groeien toch wel er uit en dan hoorde ik dat je moest weken in soort javel?
Daks schreef:heb gister van de DA te horen gekregen dat ze er een stukje glas uit hebben gehaald.
Het gat is nu nog groter geworden dus kijken wat ze gaan doen en of hij eventuee weer terug op ijzers moet.
geerke schreef:Bumblehorse schreef:een hoefzweer is dat het zelfde als een blein in de hoef? want die groeien toch wel er uit en dan hoorde ik dat je moest weken in soort javel?
hoefzweer=blein.....de ernst er van ligt aan de plek waar de zweer zit.
Oppervlakkig in de witte lijn is minder ernstig dan binnen in de hoef bij het hoefbeen in de buurt,het hoefbeen kan dan gaan ontsteken en dat is niet echt rooskleurig.(venster en schoonmaken van het hoefbeen)