Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nicky_rilana schreef:ik ga ook niet voor een verkoudheid een DA bellen, dan zou het wel erg overdreven worden want dan staat de DA bijna iedere dag op de stoep omdat hij een wondje heeft of verkouden is.
Cowgirl schreef:nicky_rilana schreef:ik ga ook niet voor een verkoudheid een DA bellen, dan zou het wel erg overdreven worden want dan staat de DA bijna iedere dag op de stoep omdat hij een wondje heeft of verkouden is.
Als je een beetje goed leest heeft deze pony niet zomaar een verkoudheidje.
TS zegt toch duidelijk dat de pony bijna omvalt tijdens het hoesten en dat hij heel hard hoest.
Dat zijn voor mij geen tekenen om maar even een poedertje bij de paardendrogist te bestellen.
Blabla1980 schreef:Mijn god, reageren jullie ook zo panisch als je zelf verkouden bent?
Ze zegt toch al dat het minder is geworden.
Mijn paard was laatst ook verkoude en hoeste ook een paar flink, hij heeft een dag rust gekregen en daarna hebben we gewoon ook les gereden maar alleen wat ruster aan gedaan
pee71 schreef:cubarmix heet het
Pentax schreef:Blabla1980 schreef:
Ja top, zonder kennis roepen dat het wel kan. Een paard is niet verkouden zoals mensen. de longen van een paard genezen niet meer na het hoesten, die van mensen wel. Een paard heb je zo binnen een paar dagen dampig (astma).
mischien moet je eens verder verdiepen in iets ipv alleen het ergste uit een verhaal te pikken. shilady schreef:Als de wiedeweer de dierenarts bellen
mijn pony heeft dit ook en die heeft longontsteking en zit nu aan de antibiotica en er is bloedonderzoek gedaan
dat jij nog durft te longeren zeg !
mischien moet je eens verder verdiepen in iets ipv alleen het ergste uit een verhaal te pikken.[/quote]elodi schreef:shilady schreef:Als de wiedeweer de dierenarts bellen
mijn pony heeft dit ook en die heeft longontsteking en zit nu aan de antibiotica en er is bloedonderzoek gedaan
dat jij nog durft te longeren zeg !
hij was heel druk op stal en hoeste niet.
hij moest er echt even uit en ik heb hem alleen laten stappen en wat draven en hij had de deken op,
dus zo erg is het ook weer niet hoor!!!
Mijn paard heeft ook Bronchitis.