Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GamblersCup schreef:Bravura, de uitspraak "Misschien wordt zo'n dier wel weer gelukkig" vind ik een beetje raar... wie zegt dat het dier nu niet gelukkig is? Omdat TS zegt dat hij een beetje "doods" uit z'n ogen keek? Dat doen alle dieren af en toe, als ze net wakker zijn, als ze lui zijn... of misschien viel het TS op maar was het niet zo... beest heeft een verzorgster, krijgt eten en drinken en had een deken om. Het klinkt niet als zijnde een "reddingsgeval". Maar gewoon iemand die geen zin meer heeft in de kosten aangezien ze zelf amper nog naar het dier toe gaat. En dat vind ik een heel ander geval.
SecretLIN schreef:Ophalen van een dood paard door Rendac hoeft niet zo duur te zijn als je gewoon de kadaverdienst laat komen...heb stiekum wel even gekeken wat het kost om een dood paard af te laten voeren phoe shrok me een hoedje hihi uiteraard ga ik daar niet vanuit bij hem hoor...
SecretLIN schreef:Super dat je erover denkt om het toch te proberen..denk dat ik hem gewoon een fijn leventje met mijn merrie moet gunnen
SecretLIN schreef:denk dat ik hem gewoon een fijn leventje met mijn merrie moet gunnen
SecretLIN schreef:Nee? dan heb ik zeker verkeerd gekeken?
ik dacht dat je alleen rendac had.. wat heb je nog meer dan in groningen?