Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Wanneer er een bevestigde melding is komt dat op de voorpagina van Bokt te staan
Falona schreef:Volgens mij wachten ze op officiele berichtgeving in de media. Het is natuurlijk belangrijk dat zoveel mogelijk mensen op de hoogte zijn, maar een valselijke beschuldiging kan meer kwaad doen dan goed. Daarom gaat Bokt zo zorgvuldig om met dit soort vermeldingen openbaar maken. Een valselijke beschuldiging is zo gemaakt, het recht trekken hiervan is veel moeilijker.
Daarnaast, je zegt zelf al dat alle stallen in de omgeving al gewaarschuwd zijn door de stalhouder, wie moet het nog meer weten dan?
julietink schreef:heeft bv. iedereen zijn bijrijders goed gewaarschuwd? hebben alle stalhouders al hun klanten op de hoogte gesteld? onze stalhouder heeft dat heel zorgvuldig gedaan, maar ik zou niet weten of alle stalhouders dat doen.
stephanie84 schreef:Ik heb net ook bericht gekregen over het visus en dat er niemand op stal mag komen behalve eigenaren. De besmette stal en de dierenarts hebben iedereen alst goed is in de omgeving op de hoogte gesteld, is mij verteld... Ik ben gister ook nog het bos in geweest en andere ruiters tegen gekome hoop dat ze niet van de besmette stal waren. Zo mijn paard ook maar checken en temperaturen. Wel vervelend voor de besmette stal zeg is wel schrikken...
Lous schreef:Een gezond paard (lees met een normale tot goede weerstand) zal niet zo snel de dodelijke variant oplopen.
Noisy schreef:Lous schreef:Een gezond paard (lees met een normale tot goede weerstand) zal niet zo snel de dodelijke variant op lopen.
Dat klopt dus ook niet want het paard van mijn vriendin was in een topconditie en die heeft 2 dagen aan een zijden draadje gehangen. Ze is nu aan de beterende hand puur en alleen door de wilskracht die dat dier heeft.
KletsKoekje schreef:De paarden van deze stal mogen het erf (al een tijdje) niet af dus je hoeft niet bang te zijn om besmette paarden tegen te komen van die stal. Er wordt echt heel goed mee omgegaan, en de dierenarts is er elke ochtend.