Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
8nnemiek schreef:Ik heb er een tijd geleden een artikel over geschreven waar je vast iets aan hebt![]()
http://www.abcreatief.com/blog/mok-en-rasp/
Mijten zitten niet in de haren, maar graven tunneltjes onder de huid, vandaar ook die erge jeuk. Sokken scheren heeft dus geen zin tegen mijt, het is dan hooguit iets makkelijker om de benen goed te kunnen behandelen met sebacil, maar dat hoeft maar een keer of 3
Frats schreef:Hoe bedoel je veel vet aanmaken? Heb je de laatse tijd zijn benen veel gewassen? Waardoor er een overproductie aan huidvet is ontstaan?
Ik heb ook een periode een smeersel gehad van phytotreat. Dit was een onderzoek. Het werd inderdaad minder maar ik heb nooit een uitslag gekregen of in inderdaad het middel had of een placebo. Misschien helpt het op de plekken met een zalf dicht te smeren zodat de mijten dood gaan?
Op dit moment ben ik bezig met calendula emulsie om de korsten zacht te krijgen zodat ik ze er beter uit kan kammen.
Dobbelicious schreef:Frats schreef:Hoe bedoel je veel vet aanmaken? Heb je de laatse tijd zijn benen veel gewassen? Waardoor er een overproductie aan huidvet is ontstaan?
Ik heb ook een periode een smeersel gehad van phytotreat. Dit was een onderzoek. Het werd inderdaad minder maar ik heb nooit een uitslag gekregen of in inderdaad het middel had of een placebo. Misschien helpt het op de plekken met een zalf dicht te smeren zodat de mijten dood gaan?
Op dit moment ben ik bezig met calendula emulsie om de korsten zacht te krijgen zodat ik ze er beter uit kan kammen.
Heb zn benen niet gewassen, helemaal niet... Hij heeft gewoon hele vette benen. Ik weet niet of het iets met de mok te maken heeft, maar dacht laat ik het toch maar even melden. Misschien dat iemand er meer van weet?
Maar je moet toch eerst weten WAT er aan de hand is om een zalfje te kunnen geven? Die assistente heeft de hele benen nog niet eens gezien en schrijft al vanalles voor... Je moet toch eerst weten wat de oorzaak is om het probleem gericht aan te pakken lijkt mij... Maargoed. Nog maar even afwachten wat de chevadonyll gaat doen...
Alani schreef:mok kan flinke wonden veroorzaken. Hoelanger je wacht hoe meer schade er aangericht kan worden aan de doorbloeding en lymfen van de benen.