Citaat:
Theologie is immers een wetenschappelijke studie
Ja, ontzettend wetenschappelijk... maar das weer een totaal andere discussie.
Ik geloof dat er zoiets bestaat als empathie die niet verklaard kan worden uit de omstandigheden. Wij mensen beschikken vast wel over zintuigen die we niet bewust kunnen inzetten maar waar we wel af en toe gebruik van maken.
Maar ik geloof dus dat een groot deel van de healers mensen zijn die zichzelf voor de gek houden, en die onbewust profiteren van mensen die voor de gek gehouden willen worden.
Ik ben uit nieuwgierigheid heel lang geleden eens meegeweest met een vrouw die haar paard naar een healer bracht. Ze was tamelijk wanhopig, VA wist het ook niet goed en sprak al over af laten maken.
De man had een bomvolle wachtkamer vol mensen (normaal deed hij geen dieren maar hij wilde dat paard wel proberen) en ging op straat wat intelligent staan doen met strijken over het paard enz.
Wat zijn verklaring was weet ik niet meer, wel dat het totaal niets met de werkelijkheid van doen had, maar na een aantal peperdure behandelingen, waarbij eigenares natuurlijk al te bereid was te geloven dat het paard zienderogen opknapte, moest iedereen toch beginnen in te zien dat paard niet te redden was.
Dier is geslacht en bleek een uiterst zeldzame degenerende spierziekte te hebben.
Professioneel is waarschijnlijk dat je er je hoofdinkomen uit kan halen In_Black. 
Vuurneon schreef:
Citaat:
Geloof in jezelf en verkoop het goed.
Dat lijken mij de hoofdingredienten voor readen en healen ja. Meer ook niet.