dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 22:40

Ik begrijp de reacties voor een groot deel,al ben ik het er niet mee eens.
Maar ik heb besloten niet meer te doen dan af en toe een kijkje nemen,en dus niet tot weinig te reageren.
Dat is natuurlijk niet helemaal correct als ts zijnde,maar ik heb er verder vrij weinig aan qua zinnige informatie,en een discussie wil ik niet aangaan. Het gaat hier om wel/niet geloven. Je zult net als bij bekende geloven,nooit iemand kunnen laten geloven dat god bestaat. Maar het belangrijkste dat jij je bij jouw geloof goed voelt en er waarde aan hecht.

Ik wil alleen op één ding in gaan..

En dat is de vele ''geldklopperij'' reacties. Ik vind het inderdaad jammer dat er zoveel op geld wordt gejaagd op het gebied van readers/healers. Soms kost een reading meer dan 45,-,wat ik echt heel jammer vind. Ik houd mijn prijzen zelf altijd vrij laag om iedereen de kans te geven een reading te kunnen laten doen bij mij.Ook voor mensen die het niet erg breed hebben. Maar ik vraag er toch een laag bedragje voor. In het begin deed ik het voor niets,maar dan kwamen er contenue dezelfde kinderen met dezelfde pony die wilden weten of henkie heb nog wel lief vond. Daarom heb ik een bedragje van 10,- gekozen omdat dit in de leeftijdscatogorie van 10 t/m 14 jaar toch vrij veel is en overmaken voor hen vaak ''gedoe'' oplevert (ouders moeten het doen etc'' )

Maar mijn eerste doel is om mensen en dieren te kunnen helpen,niet om geld te vangen... Vind het ook erg jammer dat er zo veel geld voor wordt gevraagd. Als het je gaat om het geld,zoek dan iets anders.

Dit was wat ik even wilde zeggen.

groetjes,

Femke

Anoniem

Re: dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:43

Dus Femke, als ik het goed begrijp dan vind jij het geen punt om mensen 10 euro te laten betalen om te horen dat ze nog lief gevonden worden door de pony??

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 22:49

ja,dat vind ik wel erg.Mij reading hebben nooit een standaard aantal woorden/zinnen,ik schrijf op wat ik voel hoor en zie in een goede zin,en dat is bij ieder paard verschillend.Maar je kunt bij mij altijd rekenen op ruim één a4
Als ik een reading doe in opdracht,dan maak ik daar altijd een goed verhaal van. Ik beschrijf eerst hoe het paard op; mij overkomt,hoe het aanvoelt,hoe het zich geestelijk/lichamelijk voelt,of het openstaat voor contact,hoe het op mij reageert..

En dan begint de echte reading pas.

En dat dus iedere keer,misschien had ik het niet steeds moeten doen.Maar in het begin was ik erg onzeker en wilde het graag goed doen voor de ''klant''.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:50

Ben het met ts eens, maar vind wel dat het wel verschilt door wie
de reading word gegeven en hoeveel erin voorkomt qua vragen hoeveel je er voor mag vragen.
Mensen die b.v veel ervaring met readen hebben, veel vragen in de reading stoppen en wat ouder zijn vind ik dat die meer mogen vragen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:03

Maar nu weer ontopic, hoe lang doe je het al TS.

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 23:04

anderhalf jaar gelden begonnen met oefenen. (ruim 200 paarden oefenen)
Een jaar bied ik het nu aan.

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:23

Wat een enorme discussie's in het begin van dit topic (heb het ook echt niet allemaal gelezen)
Jammer dat mensen dan toch weer zo een topic verzieken.
Ik heb zelf hele goeie ervaring met readings en healings voor mijn dieren, een goeie kennis van mij doet dit ook, en ik heb er al heel veel aan gehad (en mijn dieren ook)
zij geeft ook reiki aan mensen en dieren.
Ik wil daarom ook zeggen dat je je vooral niet van de wijs moet laten brengen door mensen die hun oordeel op negatieve wijze al klaar hebben.

Wat ik je wel wil meegeven, ik begrijp dat je een site hebt? dan moet je inderdaad uitkijken met de belasting, het zou jammer zijn als je daar mee in de problemen zou komen.

Wens je veel succes in de toekomst, en ik ben blij dat er mensen zoals jij zijn.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:25

marjootje@ eindelijk wel een positief iemand waar dit topic iets aan heeft, ja ook wel
aan het negatieve, maar daar zit er nu toch wel heel veel van in.
Ik vind het fijn om te horen dat er meer mensen zijn die er meer in zien.
Laatst bijgewerkt door grietje14 op 05-01-12 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:28

Iemand mag skeptisch zijn, maar open daar dan zelf een topic over.De ts heeft denk ik meer behoefte aan positieve ervaringen enz.Anders hete het topic, geloof jij in een healing?
Laatst bijgewerkt door marleen_usar op 05-01-12 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:32

Ts vraagt niet of het werkt of niet,dat het werkt weet ze al. maar hoe werkt het enz enz.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:33

Daarom is het ook noodzakelijk bij een goede healer terrecht te komen. Maar das moeilijk.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:35

marleenusar@Ja en dat is eigenlijk het hele verhaaltje van de negativiteit.
Weet wel dat janine van der wel en margrit coates 2 goeien zijn.
Om bij een goeie te komen zou je eigenlijk eerst een boek erover moeten lezen met veel info die een
healer moet weten, en de healer die je wilt daar eerst vragen over stellen.
Bigben@ Hihi dat magische kan iedereen hoor :j
Het is niet magisch het is spiritueel, een vermogen dat iedereen heeft.
Laatst bijgewerkt door grietje14 op 05-01-12 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 23:40

YelaBrenda11 schreef:
Ik begrijp de reacties voor een groot deel,al ben ik het er niet mee eens.
Maar ik heb besloten niet meer te doen dan af en toe een kijkje nemen,en dus niet tot weinig te reageren.
Dat is natuurlijk niet helemaal correct als ts zijnde,maar ik heb er verder vrij weinig aan qua zinnige informatie,en een discussie wil ik niet aangaan. Het gaat hier om wel/niet geloven. Je zult net als bij bekende geloven,nooit iemand kunnen laten geloven dat god bestaat. Maar het belangrijkste dat jij je bij jouw geloof goed voelt en er waarde aan hecht.

Ik wil alleen op één ding in gaan..

En dat is de vele ''geldklopperij'' reacties. Ik vind het inderdaad jammer dat er zoveel op geld wordt gejaagd op het gebied van readers/healers. Soms kost een reading meer dan 45,-,wat ik echt heel jammer vind. Ik houd mijn prijzen zelf altijd vrij laag om iedereen de kans te geven een reading te kunnen laten doen bij mij.Ook voor mensen die het niet erg breed hebben. Maar ik vraag er toch een laag bedragje voor. In het begin deed ik het voor niets,maar dan kwamen er contenue dezelfde kinderen met dezelfde pony die wilden weten of henkie heb nog wel lief vond. Daarom heb ik een bedragje van 10,- gekozen omdat dit in de leeftijdscatogorie van 10 t/m 14 jaar toch vrij veel is en overmaken voor hen vaak ''gedoe'' oplevert (ouders moeten het doen etc'' )

Maar mijn eerste doel is om mensen en dieren te kunnen helpen,niet om geld te vangen... Vind het ook erg jammer dat er zo veel geld voor wordt gevraagd. Als het je gaat om het geld,zoek dan iets anders.

Dit was wat ik even wilde zeggen.

groetjes,

Femke

jongens,ik duik mijn bedje in. Ik ben klaar. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.wil verder geen discussie aan gaan. Het enige wat ik wilde zeggen staat hierboven.

welterusten en geniet van jullie wellesnietes spel!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:09

Moderatoropmerking:
Vele berichten zijn verwijderd die offtopic gaan. Zo is de discussie over de KVK bijvoorbeeld verwijderd.
Discussie en tips voor de website van TS is wel interessant, maar niet relevant voor de reden waarom TS dit topic heeft geopend en zijn daarom verwijderd. Er worden meer discussies gevoerd die wel interessant zijn, maar waar niet om gevraagd wordt. Waardoor ik veel berichten heb verwijderd.
Graag van hier ontopic verder en alleen reageren op de vragen van TS (zie hieronder) over healing en anders niet. Het is niet de bedoeling hier een discussie te voeren over wat je mening erover is.

YelaBrenda11 schreef:
Om de vraag (en) wat specifieker te stellen;

-wat is dierenhealing precies ?
-hoe kun je er mee oefenen? (als je beurs het voorlopig nog niet toelaat om een cursus te volgen..)

Ik sta voor alles open,behalve voor een discussie over zin/onzin. Ik hoop op jullie begrip :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:13

Maar waarom is het stuk over de belastingdienst verwijderd? Dat is wel degelijk relevant voor haar namelijk. Zij biedt het aan, heeft er vragen over en dus is het logisch dat ook dat stuk bij die informatie hoort.

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 20:16

omdat dat te maken heeft met mijn readings,en daar is dit topic niet voor bedoeld.
Het topic was oorspronkelijk bedoeld om meer te weten te komen over healen ...

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:30

Dit topic gaat inderdaad over healen en niet het aanbieden van readings. Dat is wel een verschil.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:33

Jeetje wat is dit nu? Vrijbrief voor gevaarlijke adviezen? Het was een goede en respectvolle discussie en daar wordt dus gewoon alle inzet van deelnemers aan de discussie weggehaald en alle argumenten, bedankt Bokt. Flabbergasted again. Om je heel diep te schamen! Bij een discussie horen argumenten voor en tegen.

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 20:46

geef ik je helemaal gelijk in!
Maar een discussie was nou nét niet de bedoeling..

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:55

Veel mensen in dit topic begrijpen het verschil niet tussen healen ( zoals dit topic heet) en readen. Healen hoort in de handen van een dierenarts en gaat niet om een halve gare kok die niet kan koken en zijn piepers laat aanbranden. er werd respectvol en met een grote dosis humor en goede onderbouwing gediscussieerd. Als je geen discussie wilt start dan geen topic, de bedoeling van een forum is gedachten uitwisseling en geen censuur omdat er mensen zitten die niet horen wat ze willen horen.

O ja mijn paard is een Alien.

Daarbij zijn er ook ongevraagde readingen gegeven en waar wel om gevraagd werd was het stilte. Mijn mening over healen is dat het kwakzalverij is. Dat is on topic.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:07

Wat een belachelijke actie van deze moderator.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:22

Ik vraag bij deze aan de moderator en het Boktbeheer de discussie die respectvol werd gevoerd terug te zetten. Zelfs de jurisprudentie is verdwenen, de leuke foto s en filmpjes om dingen duidelijk te maken. Het cold readen en de uitleg hoe dat in zijn werk gaat is weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:43

EstherHegt schreef:
Jeetje wat is dit nu? Vrijbrief voor gevaarlijke adviezen? Het was een goede en respectvolle discussie en daar wordt dus gewoon alle inzet van deelnemers aan de discussie weggehaald en alle argumenten, bedankt Bokt. Flabbergasted again. Om je heel diep te schamen! Bij een discussie horen argumenten voor en tegen.

Yep, bokt.nl voor al uw slecht adviesjes :).

+:)+ Goed geregeld toch, weten we voor altijd dat we niks meer serieus hoeven te nemen op deze pennywebsite :). Je koopt gewoon een tinker, laat z'n manen groeien, gooit 'm 24/7 buiten met een hooinetje. Als je zin hebt ga je een paar kilometer buitenrijden en dan noem je dat endurance. Als er wat mee is, dan laat je 'm readen en healen. En verder is het boomloos, ijzerloos, bitloos, spoorloos en hulpenloos.
+:)+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:13

Ts weet al dat het werkt, dus ervaringen over dat niet werkt hebben totaal geen nut.Is ook niet nuttig voor die gene die tips en positieve ervaringen uit dit topic willen halen.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:18

De discussie was helemaal niet respectvol, even terug lezen en dan objectief terug lezen hoe mensen en meningen belachelijk gemaakt werden. Er wordt voornamelijk verkondigd wat voor onzin het allemaal is en als mensen iets anders te melden hadden springen er 4 mensen bovenop.

YelaBrenda11, ben je ondanks/dankzij de discussie ook wat wijzer geworden?