Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YelaBrenda11 schreef:Ik begrijp de reacties voor een groot deel,al ben ik het er niet mee eens.
Maar ik heb besloten niet meer te doen dan af en toe een kijkje nemen,en dus niet tot weinig te reageren.
Dat is natuurlijk niet helemaal correct als ts zijnde,maar ik heb er verder vrij weinig aan qua zinnige informatie,en een discussie wil ik niet aangaan. Het gaat hier om wel/niet geloven. Je zult net als bij bekende geloven,nooit iemand kunnen laten geloven dat god bestaat. Maar het belangrijkste dat jij je bij jouw geloof goed voelt en er waarde aan hecht.
Ik wil alleen op één ding in gaan..
En dat is de vele ''geldklopperij'' reacties. Ik vind het inderdaad jammer dat er zoveel op geld wordt gejaagd op het gebied van readers/healers. Soms kost een reading meer dan 45,-,wat ik echt heel jammer vind. Ik houd mijn prijzen zelf altijd vrij laag om iedereen de kans te geven een reading te kunnen laten doen bij mij.Ook voor mensen die het niet erg breed hebben. Maar ik vraag er toch een laag bedragje voor. In het begin deed ik het voor niets,maar dan kwamen er contenue dezelfde kinderen met dezelfde pony die wilden weten of henkie heb nog wel lief vond. Daarom heb ik een bedragje van 10,- gekozen omdat dit in de leeftijdscatogorie van 10 t/m 14 jaar toch vrij veel is en overmaken voor hen vaak ''gedoe'' oplevert (ouders moeten het doen etc'' )
Maar mijn eerste doel is om mensen en dieren te kunnen helpen,niet om geld te vangen... Vind het ook erg jammer dat er zo veel geld voor wordt gevraagd. Als het je gaat om het geld,zoek dan iets anders.
Dit was wat ik even wilde zeggen.
groetjes,
Femke
YelaBrenda11 schreef:Om de vraag (en) wat specifieker te stellen;
-wat is dierenhealing precies ?
-hoe kun je er mee oefenen? (als je beurs het voorlopig nog niet toelaat om een cursus te volgen..)
Ik sta voor alles open,behalve voor een discussie over zin/onzin. Ik hoop op jullie begrip
EstherHegt schreef:Jeetje wat is dit nu? Vrijbrief voor gevaarlijke adviezen? Het was een goede en respectvolle discussie en daar wordt dus gewoon alle inzet van deelnemers aan de discussie weggehaald en alle argumenten, bedankt Bokt. Flabbergasted again. Om je heel diep te schamen! Bij een discussie horen argumenten voor en tegen.